۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۱:۲۴

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

ابزارهای جذب پزشک دربیمارستانها/کمبودپزشک درمراکز تامین اجتماعی

ابزارهای جذب پزشک دربیمارستانها/کمبودپزشک درمراکز تامین اجتماعی

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از ارائه ابزارهای تشویقی برای بیمارستانهای این سازمان در جذب پزشک متخصص خبر داد.

مهدی درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به کمبود پزشک در مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی ، این سازمان راهکارهایی را برای جذب پزشک به بیمارستان ها ارائه کرده است .

وی افزود: مراکز درمانی تحت پوشش در صورتی که نسبت به جذب پرشک متخصص در آن مرکز اقدام کنند ، سازمان تامین اجتماعی تجهیزات مورد نیاز و لازم پزشکان را در اختیار آنها قرار می دهد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در مراکز درمانی و بیمارستان های برخی از شهرستان های کوچک پزشکان برای حضور استقبال زیادی نمی کنند به همین دلیل با کمبود پزشک مواجه هستیم ، تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به اقداماتی که در جهت نوسازی، بهسازی و تجهیز بیمارستان ها انجام شده است در حال حاضر هیچ یک از بیمارستان های ما با کمبود تجهیزات روبرو نیستند.

درخشان به مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سازمان دارای ۲۸۴ مرکز سرپایی اعم از کلینیک و پاراکلینیک است و همچنین ۷۷ بیمارستان ملکی دارد که البته با بیش از ۴۶ هزار درمانگاه ها، داروخانه ، آزمایشگاه و بیمارستان های غیر ملکی نیز  طرف قرار داد است.

وی به بودجه بخش درمان  نیز در سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: در سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان به بخش درمان و ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تحت پوشش اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته اعتبارات ما زیاد شده است.

کد خبر 4338660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha