۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۵

نایب رئیس شورای شهرهمدان:

فضای سبز محله‌های شهر همدان به فراموشی سپرده شده است

فضای سبز محله‌های شهر همدان به فراموشی سپرده شده است

همدان - نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: فضای سبز محله‌های شهر همدان به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی ظهر چهارشنبه در کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل وترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان که در دفتر مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری برگزار شد، گفت: با توجه به بحران آب باید تا حد امکان تمامی فضاهای سبز شهر همدان به سیستم آبیاری قطره ای مجهز شوند و در صورت کمبود منابع مالی روند تجهیز را حداقل هر ساله درصدی افزایش داد.

علی فتحی به جایگاه همدان در سطح کشور و داشتن عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین اشاره کرد و افزود: متاسفانه فضای سبز محله های شهر همدان به فراموشی سپرده شده در حالی که باید برای داشتن شهری سبز به این مقوله در محله ها توجه شود.

رئیس کمیسیون نطارت، حقوقی و اداری شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه در بخش فضای سبز همدان اقداماتی انجام شده است، گفت: امروز با توجه به بحران آب مصرف و مدیریت آب حائز اهمیت است و باید رعایت شود.

سید مسعود عسگریان استفاده از آبیاری تحت فشار در فضای سبز را ضروری دانست و اضافه کرد: باید از تجربه دیگر شهرهای کشور در این زمینه استفاده کرده و از تردد تانکرهای آب برای آبیاری فضای سبز کاست.

رئیس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهرهمدان نیز در این جلسه با تاکید بر اجرای طرح بهنام توسط شهرداری، اظهار داشت: شهرداری در این راستا علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان در استفاده از فضاهای تبلیغاتی باید تولید محتوا نیز داشته باشد.

نرگس نورالله زاده به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: مدیریت شهری در حوزه وظیفه خود برای حمایت از تولید داخلی و بومی در زمینه اطلاع رسانی نیز باید وارد شده و با تولید محتوا درزمینه فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی گام بردارد چرا که در این راستا بصورت غیر مستقیم از تولیدکننده و کالای داخلی حمایت می شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: برای موفقیت در سازمان سیما منظر و فضای سبز، مدیریت باید حضور میدانی در سطح شهر داشته باشد.

اکبرکاوسی امید به نامتعارف بودن بعضی از دیوارنویسی ها و اغتشاشات بصری ایجاد شده در برخی از نقاط شهر اشاره کرد و افزود: با اقدامی جهادی باید این جداره ها امحاء و پاکسازی کرد.

کد خبر 4344129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha