۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰:۰۰

با شرکت ۵۱ راس اسب؛

هفته چهارم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

هفته چهارم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

بندرترکمن – هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن با شرکت ۵۱ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن بعدازظهر جمعه ۵۱ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۸۰ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آرمین آق آتابای با اسب آرای گزل زودتر از خط پایان گذشت و بنیامین جرجانی با اسب آی سو سرمدی و فیض الله رجال با اسب بل به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر بود که آق اویلی بشگرد با اسب دوبلین عنوان اول را به دست آورد و امین محمدی با اسب لوکاس (۲) و مهران عطا با اسب گلد وینر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که رامین قهرمانی با اسب دیانا موفق به کسب مقام اول شد و مهران صالحی فر با اسب واوبلا و قربان محمد اودک با اسب شاو شاو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله و ۲۴ تا ۳۴ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که رامین قهرمانی با اسب سای چلنج زودتر از خط پایان عبور کرد و کمال دلیجه عطا با اسب ویوا بوی و بنیامین جرجانی با اسب اوزان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله با امتیاز هندیکاپ گروه دو و سه به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالرحیم آرمیده با اسب اوسین بولت نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و قربان محمد اودک با اسب مشکل و آرمین آق آتابای با اسب تامارا نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله و ۱۶ تا ۲۰ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که رامین قهرمانی با اسب آریس گلد موفق به کسب مقام اول شد و آرمین آق آتابای با اسب سردار بندر و کمال دلیجه عطا با اسب شمبوم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رامین قهرمانی بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، رامین قهرمانی با کسب سه مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، آرمین آق آتابای یک مقام نخست، یک مقام دوم و یک مقام سوم کسب کرد و آق اویلی بشگرد و عبدالرحیم آرمیده هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، جمعه ۲۹ تیر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 4345717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha