۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۲۳:۵۶

رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر گلستان:

پروژه روگذر «آدران» شهر گلستان در شورای فعلی به پایان خواهد رسید

پروژه روگذر «آدران» شهر گلستان در شورای فعلی به پایان خواهد رسید

بهارستان- رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر گلستان گفت: پروژه روگذر «آدران» شهر گلستان در شورای فعلی به پایان خواهد رسید.

علی حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سیر تحولات شهری در گلستان اظهار داشت: با بهره برداری از زیرگذر «آدران»، استخر «قلعه میر»، آتش نشانی شماره ۵، پارک «شادچای»، جاده «ریه» و پارک رو حاشیه رودخانه «شادچای» چهره شهر گلستان دگرگون می شود.

وی افزود: این پروژه های شاخص حاصل تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری گلستان است و در هفته دولت با حضور یکی از مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر گلستان گفت: بعداز بهره برداری از بزرگ ترین پروژه زیرگذر ،عملیات اجرای روگذر آن آغاز خواهد شد و با تجارب ارزنده ای که شهردار فعلی گلستان در این زمینه دارد، مصمم هستیم که پروژه روگذر « آدران» را در همین دوره به پایان برسانیم.

حسنی به ایجاد بزرگ ترین مرکز تفریحی و توریستی در  پارک ۱۰۰ هکتاری « ریه» اشاره کرد و افزود: با توجه به نیاز شهروندان به یک منطقه تفریحی مطالعات اولیه ایجاد مراکز تفریحی و و ورزشی در بزرگترین پارک جنگلی منطقه صورت گرفته که قطعا به مرحله اجرا خواهد رسید.

عضو شورای شهر گلستان همچنین به احداث  کمربندی شمالی و جنوبی این شهر اشاره و اضافه کرد: عملیات اجرای کمربند شمالی گلستان آغاز شده و ما در نظر داریم با توجه به پیشنهاد شهردار، میدان بزرگی تحت عنوان میدان « امام حسین(ع) » در ابتدای ورودی شهر احداث و در آن مسیر کمربندی جنوبی را نیز آغاز کنیم.

وی همچنین یاد آور شد: برای احداث این میدان مذاکرات برای تملک املاک در حاشیه میدان آغاز شده است.

کد خبر 4348962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha