۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۶

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

الگوهای جامعه تغییر کرده است /مسئولان به رفاه‌طلبی مبتلا شده‌اند

الگوهای جامعه تغییر کرده است /مسئولان به رفاه‌طلبی مبتلا شده‌اند

کرمانشاه-عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: زمانی الگوی ما شهدایی همچون شهید جعفری‌ها بودند اما متاسفانه امروز این الگوها به دست فراموشی سپرده و همه مسئولین مبتلا به رفاه‌طلبی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید قاسم جاسمی امروز سه شنبه در شورای اداری شهرستان که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کشور یونان در چند سال گذشته دچار بحران اقتصادی شد و دولتمردان آن کشور سیاست ریاضت اقتصادی را در پیش گرفتند و این کار را از خودشان شروع کردند، اما متاسفانه دولتمردان ما در کاخ شیشه‌ای نشسته‌اند و انتظار دارند مردم ریاضت اقتصادی را شروع کنند.

وی افزود: زمانی الگوی ما شهدایی مانند شهید باکری ها و شهید جعفری ها بودند اما متاسفانه امروز این الگوها به دست فراموشی سپرده و همه مسئولین مبتلا به رفاه‌طلبی شده اند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اختلاس‌هایی که در سطح کلان صورت می‌گیرد به اصل انقلاب ضربه وارد کرده و همه ما را از درون تهی می کند.

جاسمی به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره‌ای داشت و گفت: در حال حاضر مردم با خلوص و صداقت، بیشتر از مسئولین برای بیان دستاوردهای انقلاب پای کار هستند.

وی به اجرای 2 برنامه عملیات مرصاد و دعای عرفه اشاره داشت و افزود: در گذشته این دو برنامه ملی در سطح کلان و کشوری صورت می‌گرفت اما متاسفانه امروز به دلیل عدم توجه به ارزشهای دفاع مقدس از سوی مسئولین این برنامه‌های ملی را در سطح کلان از دست دادیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ایجاد مشاغل خانگی را مهم ترین عامل جلوگیری از مهاجرت روستاییان دانست و بیان داشت: اگر در پرداخت تسهیلات سختگیری نشود و شرایط بازسازی و نوسازی خانه‌های روستایی فراهم شود مردم روستا به شهرها مهاجرت نخواهند کرد اما با این سیستمی که برای پرداخت وام در کشور رواج پیدا کرده محرومین و نیازمندان نمی‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

کد خبر 4349473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha