۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۳۳

چین تایپه حریف ایران شد

چین تایپه حریف ایران شد

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا، یک بار دیگر به مصاف چین تایپه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی AVC کاپ، عصر امروز تیمهای قزاقستان و چین تایپه به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی سه بر یک میزبان چین تایپه به پایان رسید تا میزبان رقابت ها، برای دومین بار مقابل ایران صف آرایی کند.

ست اول این مسابقه با پیروزی ۲۵ بر ۲۳ قزاقستان به پایان رسید اما چین تایپه در سه ست بعدی حریف خود را با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ شکست داد و به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کرد.

تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ایران هم امروز با حضور در سالن دانشگاه تایپه، مسابقه تیم های چین تایپه و قزاقستان را از نزدیک تماشا کردند و عملکرد حریف فردای خود را زیر نظر گرفتند.

شکست قزاقستان درحالی رقم خورد که این تیم در مرحله گروهی، تیم های پر افتخار ژاپن و کره جنوبی را شکست داده بود و تیم اول مرحله مقدماتی محسوب می شد.

چین تایپه که فردا در نیمه نهایی به مصاف ایران می رود، پیش از این در نخستین روز مسابقات نیز برابر ایران قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

میزبان مسابقات پس از شکست مقابل ایران، تیم های استرالیا، تایلند و قزاقستان را از پیش رو برداشت تا به نیمه نهایی برسد و در واقع شاگردان بهروز عطایی تنها تیمی بوده اند که چین تایپه را شکست داده اند.

چین تایپه در این دوره از مسابقات از حمایت پر شور هواداران خود هم بهره می برد و تمام بازی های این تیم با استقبال زیاد تماشاگران همراه می شود.

کد خبر 4373782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha