۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶

فرمانده نیروی انتظامی:

ناجا در برخورد با احتکارکنندگان کالا به وظیفه خود عمل می‌کند

ناجا در برخورد با احتکارکنندگان کالا به وظیفه خود عمل می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا در برخورد با کسانی که اقدام به احتکار کالا می‌کنند، به وظیفه خود عمل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه آیین نکوداشت آزاده شهید سرتیپ دوم «محمود امان اللهی» و تجلیل از ۱۴ آزاده سرافراز ناجا در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: امروز به مناسبت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، آیین تجلیل از این عزیزان را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از ۲ هزار آزاده سرافراز دارد، افزود: همزمان با برگزاری این آیین تجلیل در ستاد فرماندهی، مراسم های دیگری در سراسر کشور برای تجلیل از آزادگان و خانواده شهدای آزاده برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در این آیین تجلیل، یاد و خاطره شهید امان اللهی که از عزیزان آزاده ناجا بود را گرامی داشتیم، افزود: معتقدیم همواره باید یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و آزادگان را گرامی بداریم، چرا که این عزیزان حق بزرگی  برگردن ما دارند.

سردار اشتری تأکید کرد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا باعث ارتقاء روحیه فرماندهان، افسران و درجه داران نیروی انتظامی است و در اجرای مأموریت ها به ما کمک می کند.

وی یادآور شد: امروز همکارانم در سراسر کشور با روحیه جهادی و الگوگیری از سیره و منش شهدا و ایثارگران مأموریت ها را اجرایی و دنبال می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که بیش از ۱۳ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی تأکید کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به جد تقویت کنیم و در این زمینه موسسه حفظ نشر و آثار دفاع مقدس در نیروی انتظامی به جمع آوری خاطرات رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدا اقدام می کند.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی در خصوص برخورد نیروی انتظامی با کسانی که اقدام به احتکار کالا می کنند، عنوان کرد: نیروی انتظامی در این زمینه به وظیفه خود عمل می کند.

فرمانده ناجا در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص انتشار خبر مفقودی ۶ کودک پاکستانی، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد.

کد خبر 4377875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
      0 0
      نیروی انتظامی باشرف، شما شرف ایران هستی. کار خودتو انجام بده ولی در مرحله رسیدگی به این مفسدان و خونخواران قوه قضاییه باید تمام اموال این دزدان و خونخواران را مصادره کند و این افراد را به اشد مجازات برساند