۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹

بدری در موافقت با استیضاح کرباسیان:

واردات کالاهای غیرضروری با ارز دولتی صورت می‌گیرد

واردات کالاهای غیرضروری با ارز دولتی صورت می‌گیرد

نماینده استیضاح‌کننده وزیر اقتصاد خطاب به وی گفت: سیاست‌های اعلامی و اعمالی در ماه‌های اخیر نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه باعث کاهش اعتماد عمومی نیز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد، خطاب به وی اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف شما، تنظیم سیاست‌های پولی و مالی کشور است اما با توجه به سیاست‌های ضد و نقیض دولت و بحران ارزی در ماه‌های اخیر، چه نمره‌ای به خود می‌دهید؟

وی افزود: سیاست‌های اعلامی و اعمالی در ماه‌های اخیر نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه باعث کاهش اعتماد عمومی نیز شده است؛ به گونه‌ای که وضعیت سکه و ارز، ثبات کشور را تهدید می‌کند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: بخش عمده مشکلات فعلی اقتصاد کشور، نتیجه سوءمدیریت است؛ ایجاد شفافیت همه‌جانبه اقتصادی و اتاق شیشه‌ای، از برنامه‌های وزیر اقتصاد بوده که با آنها از مجلس رأی گرفته است. حالا باید بگویید که چقدر مدیریت اقتصادی کشور شفاف و قانونی است؟

بدری اظهار داشت: روند واردات کالاهای غیرضروری اغلب با ارز دولتی صورت می‌گیرد و این اجحاف در حق تولیدکنندگان است.

وی در پایان خطاب به نمایندگان گفت: با توجه به وضعیت اخیر و سوءمدیریت در بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی، از نمایندگان درخواست دارم که به استیضاح کرباسیان رأی مثبت بدهند تا شاید به این روند خاتمه داده شود.

کد خبر 4384746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha