۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰:۰۳

پرویز مظلومی در گفتگو با مهر:

استقلال انتظارات را برآورده نکرده است/ نباید بهانه به AFC بدهیم

استقلال انتظارات را برآورده نکرده است/ نباید بهانه به AFC بدهیم

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان در پنج بازی گذشته لیگ برتر عملکرد خوبی نداشتند و انتظارات را برآورده نکردند.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: آبی‌پوشان برابر فولاد خوزستان نتیجه خوبی به دست نیاوردند و متأسفانه انتظاراتی را که از استقلال در این فصل می‌رفت را برآورده نکرده‌اند اما امیدوارم در هفته‌های بعد لیگ، استقلال بتواند با بازی‌های زیبا و نتایج خوبی که به دست می‌آورد، خود را به بالای جدول رسانده و در پایان هم به قهرمانی دست پیدا کند.

وی درباره دیدار استقلال برابر السد قطر گفت: بازی‌های آسیایی با داخلی تفاوت‌های بسیاری دارد، در لیگ قهرمانان هیچ‌کس حق اشتباه ندارد و همه باید بدون اشتباه و با قدرت بازی کنند تا بتوانند در تهران کار را تمام کرده و بازی برگشت در قطر را با یک مدیریت خوب و بدون شکست به پایان برسانند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: بازیکنان باید با آرامش کامل پا به این بازی بگذارند، استرس را از خود دور کرده و یک بازی منطقی را ارائه کنند تا بتوانند یک نتیجه خوب را در بازی رفت کسب کنند؛ البته هواداران هم در کنار آنان هستند و اجازه نمی‌دهند آنها احساس تنهایی کنند.

مظلومی تصریح کرد: استقلال با حریف سرسختی بازی دارد و باید یک دفاع منطقی را مقابل بازیکنان حرفه‌ای السد قرار دهد؛ البته خارجی‌های استقلال هم باید خودشان را نشان دهند تا بتوانند در ترکیب استقلال جایی ثابت پیدا کنند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی هم گفت: الحاجی‌گرو در بازی قبل نشان داد می‌تواند رفته‌رفته بهتر شود اما هنوز از طارق همام و نیومایر، عملکرد خاصی ندیده‌ایم البته این دو بازیکنان خوب و قابلی هستند و مطمئناً اگر در استقلال با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند، می‌توانند در موفقیت‌های استقلال نقش مؤثری داشته باشند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که گفته شده است شما یکی از گزینه‌های سرمربیگری ماشین‌سازی تبریز هستید، افزود: چنین چیزی صحت ندارد، هیچ‌کسی با من صحبت نکرده و من از این موضوع بی‌خبر هستم.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: دوشنبه روز هواداران است، مطمئن هستم که آنان پرشورتر از قبل به ورزشگاه خواهند آمد و تیم خود را تشویق خواهند کرد تا استقلال بتواند به یک پیروزی خوب و پرگل مقابل السد قطر دست پیدا کند.

کد خبر 4385299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha