۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۲

فرماندار پیشوا:

برنامه های هفته دفاع مقدس پیشوابا پرهیز از موازی کاری اجرا شود

برنامه های هفته دفاع مقدس پیشوابا پرهیز از موازی کاری اجرا شود

پیشوا- فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه دشمن با فضاسازی‌های روانی درصدد کمرنگ جلوه دادن ارزش‌ها است گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس پیشوا با پرهیز از موازی کاری اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس که در فرمانداری پیشوا برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، نه یک هفته بلکه یک تاریخ است چرا که به‌ واسطه این حماسه جاویدان، میهن و انقلاب ما را با رشادت عموم مردم به‌ خصوص پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت جاودانه شد.

عباسی افزود: شهرستان پیشوا با توجه به ویژگی‌ها و تعلق‌خاطر مردمانش به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و با توجه به تعداد شهدایی که در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، جزو شهرستان‌های پیشتاز در عرصه جهاد و شهادت است و می‌طلبد برای پاسداشت و ایثارگری‌هایی که صورت داده‌اند، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این منطقه متمایزتر و فاخرتر از دیگر مناطق برگزار شود.
وی بیان داشت: ادارات و نهادهای مختلف، برنامه‌های متنوعی را در هفته دفاع مقدس تدارک می‌بینند اما ضرورت دارد تا این برنامه‌ها در نهایت انسجام و به‌ دور از موازی کاری اجرا شوند.

فرماندار پیشوا با اشاره به نقش مؤثر سپاه پاسداران و مدیریت شهری در برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس گفت: گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای است که روز و هفته نمی‌شناسد و باید در طول سال سرلوحه کاری همه دستگاه‌ها قرار گیرد ولی در هفته دفاع مقدس به‌خصوص در شرایط حاضر که دشمن در تلاش است تا با فضاسازی‌های روانی، ارزش‌ها را کمرنگ و میان مردم و مسئولان فاصله بیندازد، این وظیفه خطیرتر و حساس‌تر از گذشته است و باید به نحو مطلوب‌تری به اجرا درآید.

عباسی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس ضمن برخورداری از غنا و محتوای فرهنگی لازم باید عمومیت داشته افزود: برنامه های این هفته باید دربرگیرنده همه نقاط و اقشار شهرستان در شهر و روستاها باشد و بخشداران و دهیاران نیز باید تلاش کنند تا با پیش‌بینی و تدارک برنامه‌های متنوع ازجمله دعوت از یادگاران و راویان جبهه و جنگ، نسل جوان را با اندیشه‌های شهدا آشنا کنند.
 

کد خبر 4394911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha