۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴

یادواره شهدای اطلاعات و عملیات دفاع مقدس برگزار می‌شود

یادواره شهدای اطلاعات و عملیات دفاع مقدس برگزار می‌شود

یادواره شهدای اطلاعات و عملیات دفاع مقدس، با حضور فرماندهان، رزمندگان و مسئولین شهری، شنبه ۷ مهرماه در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  بهنام خادم مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رئیس فرهنگسرای سرو با اعلام این خبر گفت: یادواره شهدای اطلاعات و عملیات فرماندهان دفاع مقدس با همکاری کانون ادبیات داستانی فرهنگ سرای سرو و گروه مطالعات دفاعی انجمن اندیشه و قلم، هفتم مهر ماه مصادف با روز بزرگداشت سرداران شهید اسلام در سال ۱۳۶۰ از جمله شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا،  با حضور فرماندهان، رزمندگان، مسئولین شهری و عموم مردم برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: نیروهای اطلاعات عملیات در زمان هشت سال جنگ تحمیلی، کار حساس و سرنوشت‌ساز شناخت دشمن، طراحی عملیات و مواجه با دشمن را به عهده داشتند و در این میان نقش فرماندهان بسیار ویژه و ارزشمند است.

خادم افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات از حدود دو ماه  قبل در فرهنگسرای سرو آغاز و طی جلسات متعدد با پیشکسوتان اطلاعات عملیات توانستیم هماهنگی های لازم برای اجرای این برنامه را صورت دهیم.

رئیس فرهنگسرای سرو ادامه داد: در حاشیه یادواره تجلیل از شهدای اطلاعات و عملیات، رونمایی از کتاب " فرمانده عتیق" که بر گرفته از خاطرات ارزشمند شهید عتیقی نژاد بوده و توسط کانون  ادبیات داستان سرو به سرپرستی ابوالفضل درخشنده جمع آوری و تدوین گردیده است  انجام خواهد شد.

خادم بیان داشت: این کتاب حاصل بررسی، تحقیق، جمع آوری و تدوین خاطراتی است که از زبان سکینه نواصری مادر شهید مجید عتیقی نژاد به زبانی ساده و روان بیان شده است.

یادواره شهدای فرماندهان اطلاعات و عملیات روز شنبه ۷ مهر ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در محل سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای سرو واقع خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی،  انتهای کوی ساعی دوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4412965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha