۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

۸۰ درصد دانش‌آموزان زنجانی تحت پوشش کلاس‌های هوشمند سازی هستند

۸۰ درصد دانش‌آموزان زنجانی تحت پوشش کلاس‌های هوشمند سازی هستند

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۸۰ درصد دانش‌آموزان زنجانی تحت پوشش کلاس‌های هوشمند سازی شده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم رشتچی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل آموزش‌وپرورش استان، به هوشمند سازی مدارس در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو هزارو ۵۰۰ کلاس درس در هزارو ۹۰ آموزشگاه استان هوشمند سازی شده است. 

وی اظهار کرد: طرح هوشمند سازی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم انجام شده و اداره کل آموزش‌وپرورش استان بر توسعه این مدارس تأکید جدی دارد. 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت:  طی سال جاری ۴۰ کلاس درس تجهیزات هوشمند سازی تأمین شده  و دو کلاس تعاملی در مدارس استان برگزار می‌شود. 

رشتچی تأکید کرد:  در استان زنجان ۸۰ درصد دانش‌آموزان تحت پوشش کلاس‌های هوشمند سازی شده هستند و ۲۸ فرآیند الکترونیکی و غیرحضوری در این اداره کل انجام می‌شود. 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان تصریح کرد: از سال ۸۹ که طرح هوشمند سازی مدارس شروع‌شده در استان زنجان معلمان در دوره‌های آموزشی فناوری شرکت کرده‌اند و در اجرای طرح هوشمند سازی مدارس باید اولیاء دانش آموزان همکاری لازم را با سازمان آموزش‌وپرورش داشته باشند.

وی به مزایای استفاده از سیستم فناوری در مدارس اشاره کرد و گفت: امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و باید دانش آموزان با کامپیوتر آشنایی داشته باشند و با توانمندی‌ها و تکنولوژی‌ها روز دنیا آشنا شوند.

رشتچی خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری روز باعث افزایش یادگیری دانش آموزش می‌شود و معلمان هم بهتر می‌توانند مطالب را خیلی خوب به دانش آموزان منتقل کنند. 

کد خبر 4413956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha