۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۲

معاون وزیر ورزش و جوانان:

کمیته پژوهش جوانان امسال در کشور تشکیل می شود

کمیته پژوهش جوانان امسال در کشور تشکیل می شود

ارومیه – معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می شود امسال کمیته پژوهش جوانان در سطح کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی تندگویان چهارشنبه در جریان دیدار با دبیران تشکل های مردم نهاد و منتخبین جشنواره علی اکبر آذربایجان غربی با بیان اینکه در سالهای گذشته پژوهش در دست بخش امور جوانان نبود افزود: امسال ضمن تشکیل کمیته پژوهش تلاش داریم بخشی از پژوهش ها را برون سپاری کرده و به سازمان های مردم نهاد در استانها واگذار کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری درستی در حوزه جوانان انجام نشده است اظهارداشت: تاکنون هیچ سیاست‌گذاری درستی در حوزه جوانان انجام نشده است و در دوره‌های مختلف کارهایی انجام شده ولی ریل‌گذاری مشخصی وجود ندارد.

تندگویان با اعلام اینکه مطالبات و مشکلات بیان شده در تمام استانهای کشور وجود دارد و خواسته همه سازمان های مردم نهاد است خاطرنشان کرد: باید سامانه مناسبی ایجاد کنیم که طرح های ارایه شده از جوانان را دریافت کرده و در کنار سیاست های خودمان بگذاریم تا بتوانیم مسیر روشنی برای جوانان ترسیم کنیم.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن ها باید تغییر سبک بدهند و به تمام کسانی که برای جوانان قدمی بر میدارند روحیه دهند و کمکشان کنند و علاوه بر روحیه مطالبه گری روحیه تقدیر از اقدامات مناسب نیز داشته باشند.

وی در خصوص مشکل بیمه دبیران سازمان های مردم نهاد عنوان کرد: اقدامات خوبی در این راستا انجام شد و تاپایان سال امیدواریم بیمه تشکل های مردم نهاد به نتیجه درستی برسانیم.

تندگویان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: در حال حاضر همه ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم جنگ فعلی هیچ تفاوتی با دوران هشت سال دفاع مقدس ندارد.

وی با اشاره به اینکه اکنون ما با وضعیت اقتصادی خاصی در کشور مواجه هستیم، افزود: ایران کشوری است که از آغاز انقلاب با دشمنان زیادی مواجه بوده و جنگ با دشمنان همواره ادامه دارد ولی امروزه درک ما از مدل جنگیدن تغییر کرده است.

معاون جوانان وزات ورزش و جوانان افزود: با صرفه‌جویی، نظارت دقیق، انجام برنامه‌های صحیح و کمک به دولت در جنگ اقتصادی پیروز شویم و سازمان های مردم نهاد و جوانان می توانند در این خصوص کمک کار باشند.

کد خبر 4433635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha