۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶

استاندار خراسان رضوی :

۴۰ درصد به تخت های بیمارستانی مشهد اضافه شده است

 ۴۰ درصد به تخت های بیمارستانی مشهد اضافه شده است

تایباد- استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰ درصد به تخت های بیمارستانی مشهد در دولت فعلی اضافه شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، علیرضا رشیدیان صبح سه شنبه  در مراسم بهره برداری از بیمارستان ۳۸ تختخوابی باخرز اظهار کرد:  طبق آمار موجود در خراسان رضوی معادل  ۴۰ درصد تخت های بیمارستانی که قبل و بعد از انقلاب در استان ایجاد شده بود ، در دولت تدبیر و امید به ظرفیت تخت های بیمارستانی استان افزوده شده و این روند همچنان هم با پروژه های درمانی و بیمارستانی در دست اجرا تداوم دارد.

وی افزود:یکی از کارنامه های موفق دولت تدبیر و امید مربوط به حوزه سلامت است که از همان ابتدا از بزرگترین محورهای فعالیت دولت دکتر روحانی ارائه و ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی بود و توانست به نسبت گذشته خدمتی ارزشمند و کاری درخشان را ارائه کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد :بیمارستان خاتم الانبیا (ص) باخرز نمونه ای کوچک از این اقدامات است و به زودی بخش های بستری و آزمایشگاهی آن هم تکمیل شده و خدمات شایسته مردم را ارائه کند.

وی گفت:ساخت این مراکز عام المنفعه چون بیمارستان و مدرسه  بخشی از کارهای خیر ماندگار و باقیات و صالحاتی است که خیر کثیر را در پی دارد و در این شرایط باید با استفاده از تمام ظرفیت های استان و کشور و اتکا به توان خود مسیر پیشرفت و توسعه و استقلال را طی کنیم.

رشیدیان تاکید کرد:علی رغم فشارها و تحریم ها و توطئه های دشمنان علیه این ملت  و کشور ، مردم ما ثابت کرده اند که با خداباوری، خودباوری ، اتحاد و انسجام مسیر توسعه و پیشرفت و تعالی را با قوت طی می کنند.

وی افزود:انسجام و اتحاد رمز موفقیت ماست این حرکت عظیم نماد وحدت بزرگ برای همه مسلمانان است چنانکه گروه های مختلف شیعه و سنی از شهرها و استان های مختلف ما و نیز کشورهای منطقه در این مراسم حضور پیدا می کنند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:اتحاد و همدلی که انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای و هدایت های بنیانگذار کبیر انقلاب و در ادامه مقام معظم رهبری شکل گرفته روز بروز در بین مسلمانان گسترده تر می شود و نتیجه آن حاکمیت آرامش و امنیت ، انسجام و پیشرفت و توسعه است.

کد خبر 4438979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha