۲ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۵۲

اعضا و بازرسان هیات مدیره انجمن ایرانی روابط بین المل انتخاب شدند

اعضا و بازرسان هیات مدیره انجمن ایرانی روابط بین المل انتخاب شدند

تهران- اعضا و بازرسان علی البدل و اصلی هیات مدیره انجمن ایرانی روابط بین المل انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن ایرانی روابط بین‌الملل روز چهارشنبه در دفتر انجمن و سالن همایش‌های سازمان مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور اعضای پیوسته انجمن همراه بود، انتخابات هیأت مدیره برگزار شد.

بر اساس این انتخابات، به ترتیب ضیاءالدین صبوری با ۱۰۴ رأی، آناهیتا معتضد با ۷۰ رأی، مجیدرضا مؤمنی با ۶۷ رأی، رضا سیمبر با ۵۵ رأی و سید عباس عراقچی با ۵۳ رأی بیشترین آرا را کسب کرده و به عنوان اعضای پنجمین دوره هیأت مدیره انجمن ایرانی روابط بین‌الملل تعیین شدند.

گفتنی است، ارسلان قربانی با ۷۸ رأی بازرس اصلی و دکتر اعتماد باقری با ۲۱ رأی به‌عنوان بازرس علی‌البدل و نیز زهره پوستینچی با ۴۴ رأی و غلامرضا کریمی با ۳۱ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل پنجمین دوره هیأت مدیره انجمن روابط بین‌الملل برگزیده شدند.

بر اساس این گزارش، در نیمه دوم دهه ۸۰ و با اهداف تقویت ارتباطات استادان روابط بین الملل و ارتقاء موقعیت و جایگاه ‏این رشته در داخل و نیز تقویت نگاه ایرانی به روابط بین الملل و تقویت همکاری های بین المللی، گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی – کاربردی دانشگاهیان و مجریان تصمیم گیرنده کشور و توسعه کیفی نیروهای ‏متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های روابط بین الملل، علوم سیاسی و مطالعات بین ‏المللی تشکیل شد.

کد خبر 4440931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha