۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۴۰

دبیر مجمع عالی بسیج تاکید کرد:

فروپاشی آمریکا روزبه روزسرعت بیشتری پیدامی کند/شکست هیمنه استکبار

فروپاشی آمریکا روزبه روزسرعت بیشتری پیدامی کند/شکست هیمنه استکبار

یاسوج- دبیر مجمع عالی بسیج کشور گفت: فروپاشی آمریکا روز به روز سرعت بیشتری پیدا می کند.

به گزازش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی ظهر یکشنبه در راهپیمایی استکبار ستیز ۱۳ آبان شهر یاسوج،  افزود: ما نیز در داخل باید به سمت انسجام، سازندگی و پیشرفت بیشتر رفته و بر سرعت آن بیفزاییم.

زاکانی با بیان اینکه امروز ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار کرد: امروز روز جلوه گری حمایت از مظلومین و مستضعفین جهان و روز مبارزه با شیطان بزرگ (آمریکا)  است.

زاکانی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، ابراز داشت: امام خمینی (ره) فرمودند که ما آمریکا را زیر پا له می کنیم و آنچکه امروز بر تارک تاریخ نقش می بندد، له شدن آمریکا و عبور مستضعفین و محرومین از سد نظام سلطه است.

زاکانی با بیان اینکه داستان ما و آمریکا، داستانی شنیدنی است، عنوان داشت: قبل از انقلاب اسلامی ما ملتی محروم و مظلوم بودیم که آمریکا خود را قیم ما می دانست و در مسیر قیمومیت خود، انواع و اقسام جنایت را انجام داد که یکی از آنها جنایت ۱۶ آذر ۳۲ است.

دبیر مجمع عالی بسیج گفت: حمایت از جانی ترین رژیم ها و حکومت های دیکتاتور و مستبد و حمایت از پهلوی خائن در ایران برای ما شرایط بسیار سختی را فراهم کرده بود.

وی افزود: آمریکا با مستشارانش در ایران حضور داشت، ما را اداره می کرد و در کنار تضییع حقوق ما، حق توحش از ما می گرفت و ما ملتی مظلوم، محروم، مستضعف و بدون دسترسی به حق و حقوق و سرنوشت بودیم و دیگران حقوق ما را تعیین می کردند.

زاکانی خاطرنشان کرد: امام عزیز ما، این بتن شکن بزرگ با شکستن استبداد داخلی و به لرزه درآوردن استکبار بین المللی، استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفت مادی و معنوی را برای ما وعده داد و با شکستن حصارها، افق جدیدی فراروی ما باز کرد.

وی عنوان داشت: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و جنایتکارانی که از رژیم پهلوی به انواع روش حمایت میکردند، در مقابل انقلاب اسلامی ایران صف کشیدند و آمریکا تا آخرین لحظه در مقابل ایران اسلامی ایستاد، توطئه کرد و زمینه جنایات و کشتار را برای رژیم ستم شاهی فراهم کرد.

زاکانی گفت: بعد از انقلاب، ملت رشید ما با کرامت با آن برخورد کردند و سفارت آمریکا نیز در کشور ما باز بود و شرایط مناسبی داشت.

وی افزود: در مقابل، آمریکا انواع و اقسام توطئه های ننگین را از طریق سفارتش هدایت می کرد.

دبیر مجمع عالی بسیج گفت: آمریکا به دنبال تجزیه، سرنگون کردن انقلاب اسلامی و انواع توطئه ها بود و علیرغم اینها ملت ایران با صبوری و حوصله با آمریکا برخورد کرد.

زاکانی تصریح کرد: تجزیه طلبی هایی که با دستور و حمایت آمریکا انجام شد، هزینه های سنگینی برای انقلاب اسلامی در پی داشت. یک ملت تازه انقلاب کرده و یک ملت حاضر در صحنه، در مقابل نظام سلطه تا دندان مسلح و توطئه گر در سطح جهانی، منطقه ای و داخلی قرار داشت و بازهم ملت ما با کرامت و بزرگواری با آنها برخورد کرد.

زاکانی گفت: آمریکا انواع و اقسام جنایات را دنبال کرد و با پذیرش شاه و اعلام رسمی مخالفت و ایستادگی مقابل با خواست ملت ایران، توطئه آنها به دست دانشجویان در سال ۵۸ گره گشایی شد و لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام فتح شد.

زاکانی با بیان اینکه امام با حمایت از دانشجویان انقلابی بزرگتر از انقلاب اول خلق کرد، اظهار داشت: هیمنه استکبار شکست و دولت آمریکا در ذلیل ترین حالت خود قرار گرقت.

زاکانی گفت: ما بعد از انقلاب با آمریکا با کرامت برخورد کردیم و آنها جنایت آفریند، جاسوسی و توطئه کردند تا به دست دانشجویان قهرمان این لانه جاسوسی برچیده شد.

زاکانی با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب، ملت ما پیرو امام بود و پیام صلح و آزادی برای جهانیان داشت، گفت: آمریکا تاب دیدن چنین جریان انقلابی و ملت حق خواه را نداشت و توطئه های خود را ادامه داد.

وی افزود: آمریکا در برابر انقلاب اسلامی و ملت ما هیمنه اش شکست.

زاکانی به شکست آمریکا در برهه های مختلف زمانی اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا در هشت دوره تقابلی با انقلاب اسلامی قرار گرفت و به فضل الهی در هر هشت دوره شکست خورد.

زاکانی با اشاره به جنگ نرم دشمن، ابراز داشت: آمریکا جنگ نرم خود را آغاز کرد و در آن، انسجام، هویت و داشته های ملت هدف قرار گرفت.

وی افزود: این جنگ از سال ۶۸ آغاز شده و همچنان ادامه دارد و ما در آن به مانند جنگ سخت تلفات دادیم و میدهیم، اما آمریکاییها به منظور خود نرسیدند و دلیل آن نیز چنین حضور حماسی و کثیر مردم است.

زاکانی گفت: امروز آمریکا در هشتمین مرحله کاری خود تحریم همه جانبه و فعال کردن همه گسل های امنیتی و غیر امنیتی را در دستور کار قرار داده و آمریکا در این مرحله نیز به فضل خدا شکست خواهد خورد.

وی گفت: تا ملت ایران باهم باشند، سه قوه کشور کنار هم و در خدمت ملت و انقلاب باشند و در تبعیت از رهبری قرار بگیرند و تا وقتی وحدت ملی در جامعه ما حاکم باشد، آمریکا از قبل شکست خورده است.

دبیر مجمع عالی بسیج گفت: آنچه در طول چهل سال گذشته تا امروز به ما درس می دهد، این است که هرکجا بر ارزش ها ایستادیم، بر اسلام تکیه کردیم، تبعیت از رهبری داشته و خدمت صادقانه به مردم کرده و حمایت مردم را داشتیم، آنجا پیروز بودیم.

وی ابراز داشت: امروز آمریکا در سطح جهانی منفور ترین کشور در بین ملتها و بی اعتبارترین کشور در میان دولت ها و دوستان خود است و حتی امروز آمریکا نمی تواند حداقل اراده خود را به ما تحمیل کند.

دبیر مجمع عالی بسیج، افزود: همچنین آمریکا در منطقه جایی را نداشته و توانمندی مقابله با ملت ها و به ویژه ملت ایران را نیز ندارند.

زاکانی با اشاره به نقش مهم ایران در منطقه، گفت: در سطح منطقه هیچ تصمیمی بدون ایران ممکن نیست و در داخل کشور نیز پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم و توانمندی های خوبی داریم که مبتنی بر این توانمندی ها آینده و افق خوب و روشنی پیش روی ماست.

زاکانی با بیان اینکه مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد، تصریح کرد: در این چهل سال تجربه هرکجا به ریسمان الهی چنگ زدیم، تبعیت از رهبری را پیشه کردیم، هرکجا خدمت به مردم و تکیه بر مردم را اصل دانستیم و نخبگان را محور تحولات قرار دادیم، نصرت خداوند شامل حال ما شد.

وی عنوان داشت: امروز نه ما ایران چهل سال پیشیم و نه آمریکا، آمریکای چهل سال پیش است و وظیفه داریم به ریسمان الهی چنگ بزنیم و اسلام و مکتب امام را محور تحولات قرار دهیم،

زاکانی گفت: تبعیت از رهبر فرزانه را باید واجب الهی بدانیم و در راه تحقق مردم سالاری دینی، خدمت به مردم و تحقق برخورداری جامعه، فداکارانه و مجاهدانه حرکت کنیم.

کد خبر 4449736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha