۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۳۵

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) منصوب شد

سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در حکمی علی فتی، رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان را با حفظ سمت به سمت سرپرستی پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) منصوب کرد.

متن حکم وزیر علوم خطاب به سرپرستی پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم)  به این شرح است:

با عنایت به مسئولیت جدید آقامیری در دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تشکر از زحمات وی در دوران ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) و آرزوی توفیق برای وی در مسئولیت جدید، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم با حفظ سمت فعلی به سرپرستی پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) منصوب می‌شوید.

از جناب عالی انتظار می رود در دوره سرپرستی پارک ضمن پی گیری برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری و ارزیابی شرایط موجود، چالش‌ها و مشکلات پیش روی پارک، راهکارهای بهبود شرایط را شناسایی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد قشم و تعامل مؤثر با مدیریت استان، به ارتقای جایگاه پارک اهتمام ورزید.

امید است با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

کد خبر 4449856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha