۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲

کتاب تاکر کارلسون در بازارهای جهانی کتاب

کشتی احمق‌ها: چطور طبقه خودخواه، آمریکا را به انقلاب می‌کشاند!

کشتی احمق‌ها: چطور طبقه خودخواه، آمریکا را به انقلاب می‌کشاند!

«تاکر کارلسون» ستاره برنامه «امشب با تاکر کارلسون» از شبکه خبری «فاکس نیوز» در یک بررسی سیاسی و طنزآمیز به این موضوع می‌پردازد که چگونه طبقه حاکم در آمریکا باعث نابودی مردم آمریکا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در کتاب «کشتی احمق‌ها: چگونه طبقه خودخواه حاکم آمریکا را به آستانه انقلاب می‌کشاند» تاکر کارلسون به این حقیقت می‌پردازد که  قدرت و ثروت نخبگان جدید آمریکا از تصور ما بالاتر رفته و این در حالی است که بقیه مردم رو به پژمردگی هستند.

کارلسون در کتابش به شیوه‌ای کنایی اظهار می‌کند آنهایی که بر آمریکا حکومت می کنند حالا به صورت واضح در حال تعامل با کشور خود هستند. با هواپیماهای شخصی‌شان در آسمانش پرواز می‌کنند، روی کوههای شخصی خود اسکی می‌کنند، رویدادهای ورزشی را به طور اختصاصی تماشا می‌کنند و سایرین را تحقیر می‌کنند.

طبق نظر او این افراد طوری به آمریکا نگاه می‌کنند که یک شرکت سهامی خاص به یک شرکت خوشه‌ای پیر نگاه می‌کند. وقتی در آن شرکت چیزی منسوخ  شود آنها از آن سود می‌برند و آن روزی که  آن شرکت ورشکسته شود آنها بار خود را بسته و دیگر رفته‌اند.

در کتاب کشتی احمق‌ها  تاکر کارلسون انتقادهای تکان‌دهنده‌ای را متوجه سران جدید آمریکا می‌کند. او معتقد است که لیبرال‌های سنتی از بین رفته‌اند و دلواپسان شیکی که نگران نهنگ‌ها هستند و از آزادی بیان دفاع می‌کنند جایشان را به جهان وطن‌هایی داده‌اند که تبلیغات اقتصادیشان را پشت صفحه دودی سیاست هویت پنهان کرده‌اند. آنها در حالی که شما را سرگرم حمام تراجنسیتی‌ها می‌کنند شغلتان را از شما می‌دزدند.

طبق عقیده کارلسون چپ و راست در آمریکا دیگر معنایی ندارد، بلکه حالا مردم به دو دسته کسانی که از وضع موجود نفع می‌برند و کسانی که نفع نمی‌برند تقسیم می‌شوند.

کارلسون نتیجه می‌گیرد که رهبران آمریکا احمق‌هایی هستند که نمی‌دانند یک کشتی در حال غرق شدن را هدایت می‌کنند. تاکر کارلسون در این کتاب با قلم طنزآمیز خود به این سوال مهم پاسخ می‌دهد که «چگونه می‌توان آمریکا را به مسیر درستش برگرداند؟»

کتاب «کشتی احمق‌ها: چگونه طبقه خودخواه حاکم آمریکا را به آستانه انقلاب می‌کشاند» توسط انتشارات «فری پرس» در قالب 256 صفحه در اکتبر سال جاری روانه بازارهای جهانی کتاب شده است.  

کد خبر 4453884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha