۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۲۸

 کشتی قهرمانی امیدهای جهان- رومانی؛

دو فرنگی کار اوزان دوم به رده بندی راه یافتند

دو فرنگی کار اوزان دوم به رده بندی راه یافتند

حیدری و محسن نژاد  راهی دیدار رده‌بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم در شهر بخارست رومانی پیگیری شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل مصاف هلاری ماگیسالو از استونی با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی  رضوان آرنات از رومانی  را  ۸ بر صفر برد. محسن نژاد در مرحله نیمه نهایی مقابل فومیتا از ژاپن ۷بر صفر باخت و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سرهی کوزوب از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر ۲ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان در دور اول مقابل راماز زوئیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان با نتیجه ۱۲ بر ۴ شکست خورد و به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه ۹ بر ۴ داوید لوسونزی از مجارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز مقابل برهان آکبوداک دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله مقابل نیکو اوجوج از رومانی ۸ بر صفر باخت و به گروه شانس مجدد راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ مجیا کاستلو از هندوراس را از پیش رو برداشت. وی در مرحله بعد در دور یک چهارم نهایی مقابل یوتا نارا از ژاپن ۵ بر ۴ پیروز شد  مرحله نیمه نهایی مقابل تیورک از مجارستان ۳بر یک باخت و راهی دیدار رده بندی شد.

کد خبر 4457852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha