۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۹:۵۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

توجه به اقتصاد مقاومتی مهمترین راه مقابله با تحریم ها است

توجه به اقتصاد مقاومتی مهمترین راه مقابله با تحریم ها است

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندیها و ظرفیت های کشور را مهمترین راه مقابله با تحریم ها دانست.

حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: عزت و استقلال ایران اسلامی که با الهام از قرآن و سیره علمی و عملی ائمه معصومین (ع) و به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز و با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب به دست آمده؛ باعث شده استعمارگران و سلطه گران جهان پس از ۴۰ سال دشمنی و ستیزه گری و توطئه علیه این کشور و آرمانهای عدالتخواهانه و ظلم ستیز آن با تمام هیمنه و امکانات خود در مقابل قدرت ملت ایران اسلامی مستاصل شده و بارها و بارها طعم تلخ شکست و ذلت و خواری را بچشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه آمریکا با خروج از توافقنامه برجام و شدت بخشیدن به تحریم ها و دست زدن به مانورها و هجمه های تبلیغاتی به کمک ایادی مزدور خود قصد دارد ایران اسلامی را به تسلیم وادارد اما زهی خیال باطل؛ گفت: اهالی کاخ سفید نیز می دانند که از این استراتژی شوم نیز عاقبت شکست نصیب آنها خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه منافع دشمنان همیشگی ایران اسلامی در هم گره خورده است، افزود: آنچه به عنوان استراتژی اتحادیه اروپا در قبال برجام و خروج یک طرفه آمریکا از آن اعلام شده بیشتر تلاش بی نتیجه دولت های اروپایی برای تمرین استقلال رای و راهبرد در مقابل آمریکا با الگوگیری از سیاست های راهبردی و عزتمندانه ایران اسلامی است که قطعاً به دلیل وابستگی های شدید آنها به آمریکا و عدم نهادینه شدن عزت و استقلال در هیئات حاکمه این کشورها این تلاش نتیجه ای در برنخواهد داشت.

حجت الاسلام علی دشتکی توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندیها و ظرفیت های کشور را مهمترین راه مقابله با تحریم ها دانست و افزود: عزت و سربلندی و توسعه و پیشرفت کشور و حل مشکلات و معضلات در پرتو حرکت در راستای آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی تحت زعامت ولایت فقیه و با اتکا به توانمندیهای داخلی به خصوص نسل جوان جامعه ممکن است.

حجت الاسلام علی دشتکی همچین به موضوع قتل خبرنگار جمال خاشقچی نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا صحنه گردان اصلی قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی است.

وی با بیان اینکه تبعات مسئله قتل روزنامه نگار و نویسنده مشهور سعودی ادامه دار خواهد بود چون مسئله ای مهم تر مد نظر کاخ سفید است، افزود: تردیدی نیست که حاکمان وابسته و سرسپرده آل سعود بدون اجازه و دستور اربابان آمریکایی خود اجازه و جسارت هیچ عملی را ندارند و به عنوان گاو شیرده و عامل و بازیچه کاخ سفید مجری نقشه های آنان هستند.

وی گفت: آنچه طی بیش از ۵۰ روز گذشته در خصوص قتل روزنامه نگار عربستانی اتفاق افتاده بیانگر آن است که کاخ سفید به عنوان برنامه ریز و صحنه گردان اصلی این نمایش مسئله ای مهمتر را دنبال می کند و درپی اهدافی فراتر از معرفی قاتلین یا سرگرم کردن افکار عمومی جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به انتشار قطره چکانی اطلاعات درخصوص این پرونده گفت: به بازی گرفتن افکار عمومی با دستور قتل یک روزنامه نگار و نویسنده عربستانی و حرکت گام به گام به سوی اهداف مد نظر، استراتژی مهم حاکمان کاخ سفید در استفاده مطلوب از این پرونده چند بُعدی است.

کد خبر 4463961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha