۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر؛

ساختمان مدیریت ستاد هلال احمر سمنان افتتاح شد

ساختمان مدیریت ستاد هلال احمر سمنان افتتاح شد

سمنان - با حضور پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر، ساختمان ای او سی و مدیریت ستاد هلال احمر استان سمنان در شهرستان سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغری پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور صبح چهارشنبه در ادامه سفر دو روزه خود به استان سمنان با حضور در مرکز استان، پروژه ساختمان مدیریت ستاد و ای او سی هلال احمر را افتتاح کرد.

این پروژه با اعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان درباره این طرح به خبرنگار مهر گفت: این ساختمان در دو طبقه و زیربنای ۴۸۰ متر مربع برای بهبود فضای مورد نیاز ستاد هلال احمر سمنان در مدت یک‌سال ساخته و امروز با حضور رئیس جمعیت افتتاح می‌شود.

علی یحیایی بیان کرد: اجرای ساختمان به طور کامل شمال ابنیه، برق و مکانیک و فضاهای ای او سی، اتاق جلسات، اتاق مدیریت ستاد هلال احمر، اتاق پرسنل، سالن کنفرانس و جلسات و ... در زمره بخش‌های جنبی این طرح هستند.

وی افزود: ای او سی در واقع همان عملیات ضروری و فوری است که نیازمند مقری برای مدیریت و اعزام نیروها، استقرار بی سیم و ادوات الکترونیکی و نقشه یاب‌ها و ... دارد که در واقع ساختمانی بسیار حساس است و لذا این بنای جدید به هلال احمر استان سمنان کمک می‌کند تا در موارد ضروری بهتر اقدام کند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت: اجرای ای او سی در زمره طرح‌های بسیار مهم هلال احمر در چند سال اخیر محسوب می‌شود.

سفر پیوندی و معاونان وی در استان سمنان با افتتاح و کلنگ زنی چند طرح دیگر در سمنان، دامغان و شاهرود ادامه خواهد یافت.

کد خبر 4464037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha