۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۰۸

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی:

۶۰ درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی تحقق یافت

۶۰ درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی تحقق یافت

اراک- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه یادگاری عصر پنحشنبه در نشست ستاد فرماندهی راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، عنوان کرد: این ستاد از سال ۹۵ در کشور و استان  مرکزی به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری، شکل گرفته و امسال نیز از ابتدای سال تاکنون ۱۸ جلسه در این زمینه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری این جلسات نتایج بسیار خوبی به همراه داشته و مصوبات این ستاد از طریق کارگروه ملی، وزارتخانه و در استان با حضور استاندار و مسئولان پیگیری شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی تصریح کرد: تعدادی از مصوبات این کارگروه هنوز به نتیجه نرسیده، با توجه به شرایط و مشکلات موجود در تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی در نواحی صنعتی، رویکرد امسال این ستاد تشکیل جلسات در مناطق، نواحی و شهرک های صنعتی است که با این رویکرد از نزدیک مشکلات این واحدها احصا و برای آنها تصمیم گیری می شود.

یادگاری اظهار داشت: با این رویکرد بسیاری از مصوبات این ستاد و در حدود ۶۰ درصد مصوبات در ۱۸ جلسه برگزار شده سال جاری به نتیجه رسیده است.

وی بیان کرد: پیگیری مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی و اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سبب شده بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی استان رفع شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی افزود: پیگیری طرح های اشتغالزا و تولیدی و همچنین مشکلات مربوط به بدهی ها و مجوز ها در این ستاد با جدیت دنبال می شود.

یادگاری تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده راهکارهایی برای صنایع و کارگاه هایی که به صورت خوشه ای در روستاها فعالیت دارند اتخاذ شده همچنین توسعه زیرساخت های گردشگری نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این ستاد است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: هم اکنون ۳۷ پروژه ملی و اقتصاد مقاومتی نیز که برش استانی آن تهیه شده در این ستاد با جدیت دنبال می شود.

کد خبر 4478026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha