۲۷ بهمن ۱۳۸۵، ۱۷:۰۰

"میلی وانیلی" در هالیوود فیلم می‌شود

"میلی وانیلی" در هالیوود فیلم می‌شود

استودیو یونیورسال پیکچرز آماده است فیلمی را بر مبنای رسوایی بزرگ گروه معروف میلی وانیلی در دهه 1980 روانه سینماها کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمنامه را جف ناتانسن می نویسد که در فیلم "اگر می توانی مرا بگیر" با استیون اسپیلبرگ همکاری کرد. فرانک فاریان، تهیه کننده آلمانی، با همکاری دو خواننده جوان، فابریس موروان فرانسوی و رابرت پیلاتوس که آمریکایی آلمانی تبار بود، گروه میلی وانیلی را تاسیس کرد.



فابریس موروان (راست) و رابرت پیلاتوس

میلی وانیلی در سال 1988 با تک ترانه های "تو می دانی این حقیقت دارد" و "شماره من را فراموش نکن" به شهرت زیادی دست یافت و میلیون ها نسخه از این ترانه ها به فروش رسید. آنها در 1990 جایزه گرمی بهترین هنرمند جدید را از آن خود کردند. اما اواخر 1990 فاریان تحت فشار "خواننده های واقعی" ناچار شد اعتراف کند موروان و پیلاتوس خواننده های اصلی این ترانه ها نیستند و در کنسرت ها لب می زنند.

به دنبال این رسوایی، اعضاء میلی وانیلی درگیر پرونده ای حقوقی شدند و جایزه گرمی نیز از آنها پس گرفته شد. پیلاتوس در 1998 بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در 32 سالگی درگذشت. موروان مدتی در رادیو مجری موسیقی پاپ بود، اما هیچ وقت موفق نشد خود را از این رسوایی رها کند.

ناتانسن اعلام کرده در نوشتن فیلمنامه از راهنمایی های موروان استفاده می کند. او در این زمینه گفت: "ایده فریب کاری و تقلب همیشه برای من جالب بوده است. در این مورد شما با آدم هایی طرف هستید که بزرگترین کلاهبرداری ممکن را انجام دادند. 30 میلیون تک ترانه فروختند و 11 میلیون آلبوم و بعد به بزرگترین منشا خنده در دنیای سرگرمی تبدیل شدند."
کد خبر 448920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha