۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۴۷

مشارکت بیش از ۳۶ هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

مشارکت بیش از ۳۶ هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

تاکنون بیش از ۳۶ هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت نام و مشارکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از دوشنبه ۱۰ دی ماه آغاز شد و تا کنون بیش از ۳۶ هزار نفر در آن ثبت نام کرده اند.

این آزمون در سه گروه حفظ، آموزش های الکترونیکی و رشته های معارفی برگزار خواهد شد و آزمون بزرگسالان نیز همزمان با سایر رشته‌ها و به صورت کتبی روز نهم اسفندماه ۹۷ برگزار می‌شود.

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال گذشته همزمان با هم افزایی دو دستگاه سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن و عترت برگزار شده بود و امسال نیز وزارت آموزش و پروش نیز در این آزمون نقش خواهد داشت.

استان کرمانشاه  و شهرستان شاهرود تا کنون پیشتاز در این ثبت نام بوده اند و مؤسسه جامعه‌القرآن خواهران شاهرود نسبت به مؤسسات قرآنی دیگر نیز بیشترین آمار ثبت نامی را داشته است.

همچنین موسسات پیشرو با اعضای ثبت نامی از دیگر موسسات به ترتیب موسسه جامعه القران شاهرود با  ۱۰۹۹ قرآن آموز ثبت نامی، مهد قرآن استان یزد  با ۶۳۳ قرآن آموز ثبت نامی، موسسه جامعه القرآن خردسالان همدان با تعداد ۵۳۱ قرآن آموز، موسسه جامعه القرآن (خواهران) سمنان با  ۴۵۹ نفر از قرآن آموزان، پردیس قرآن کاشمر با  ۴۳۶ تعداد ثبت نامی، موسسه قرآن و نهج البلاغه قم با ۴۲۳ ثبت نامی، موسسه جامعه القرآن آذربایجان غربی با ثبت نام  ۳۱۶ نفر، موسسه جامعه القرآن خواهران همدان با تعداد ۲۴۶ ثبت نامی، موسسه نور شهرکرد با تعداد ۲۴۲ قرآن آموز ثبت نام شده،موسسه جامعه القرآن‌الکریم اصفهان با تعداد ۲۲۹ نفر در این آزمون ثبت نام داشته اند.

گفتنی است ثبت نام آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.quranedu.ir انجام می‌شود و ثبت نام تا پایان دی ماه ادامه داد.

کد خبر 4512744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha