۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۱۰

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

کارگاه آموزشی "زن،محیط ‌زیست وتوسعه پایدار" در یاسوج برگزارمی شود

کارگاه آموزشی "زن،محیط ‌زیست وتوسعه پایدار" در یاسوج برگزارمی شود

یاسوج- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه آموزشی "زن، محیط ‌زیست و توسعه پایدار" فردا با حضور مدیرکل دفتر توسعه پایدار محیط ‌زیست در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آذر صفائی‌نیا بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود:  در این کارگاه آموزشی مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی استان و شهرستان‌های هشت گانه حضور دارند.

وی بیان داشت: در سفر دو روزه "کتایون حجتی" مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد سازمان محیط ‌زیست به استان برنامه های مختلفی در دستور کار قرار دارد.

صفائی نیا دیدار با فرماندار دنا به‌عنوان نخستین فرماندار زن استان را از برنامه های حجتی عنوان کرد و گفت: بازدید از مراکز صنایع‌دستی شهرستان دنا نیز دومین برنامه سفر کاری مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد سازمان محیط ‌زیست به استان است.

وی افزود: آموزش و ارتقای سطح علمی و مهارتی زنان زمینه توسعه استان و توانمندسازی زنان برای حضور سازنده در عرصه‌های اقتصادی را فراهم می کند.

صفائی نیا اظهار داشت: زنان نقش مهمی در توسعه یک جامعه دارند و آگاهی و بینش و ارتقای سطح علمی و مشارکتهای زنان در عرصه های مختلف زمینه توسعه جامعه و پیشرفت بیشتر را فراهم کرده و جامعه را به سمت تعالی هدایت می کند.

کد خبر 4517475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha