۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۰۹

با حضور رئیس پژوهشکده پولی و بانکی:

مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز بانک قرض‌الحسنه رسالت افتتاح شد

مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز بانک قرض‌الحسنه رسالت افتتاح شد

در مراسمی با حضور علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک قرض الحسنه رسالت، مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز این بانک افتتاح شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از بانک قرض الحسنه رسالت، رئیس پژوهشکده  پولی و بانکی بانک مرکزی در این مراسم، بانکداری اجتماعی را ایده جدید و نویی در بانک قرض الحسنه رسالت برشمرد و گفت: تغییر و تحولات تکنولوژیک باعث شده است تا شغل‌های سنتی بانکداری تغییر کنند و مشاغل دانشی جایگزین آن شوند. این مدل بانکداری، در بانک قرض‌الحسنه رسالت، طرحی نو و جدید است که مورد پشتیبانی و تایید نظام بانکی کشور است و همراستا با این تغییرات تکنولوژیک هم هست.

علی دیواندری با اشاره به مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز در بانک قرض الحسنه رسالت افزود: با توجه به غیرحضوری شدن خدمات در بانک ایده شکل‌دهی این مرکز، برای مدیریت متمرکز عملیات ایده خوبی است و باید بتواند خدمات را در سطح ملی پشتیبانی کند.

وی با ابراز خرسندی از خدمات بانک قرض‌الحسنه رسالت اظهار کرد: این بانک عملکرد خوبی هم در نظام بانکی و هم در بین مردم دارد.

دیواندری به برکات قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: گاهی تسهیلات خرد و قرض الحسنه گره از مشکلاتی بزرگ باز می‌کند که این مهم ناشی از تاثیر قرض‌الحسنه در جامعه است.

در ادامه این مراسم محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض‌ الحسنه رسالت گفت: بانکداری اجتماعی با هدف ارائه خدمات شرعی، آسان و ارزان طراحی شده و خدمات این بانک را در بستری نوین ارائه می‌دهد.

حسین‌زاده با اشاره به فرایند افتتاح حساب و درخواست تسهیلات که به صورت غیرحضوری در بانک انجام می‌شود، گفت: مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز در واقع مدیریت ارائه خدمات افتتاح حساب و تسهیلات غیرحضوری به تمام مشتریان بانک در کل کشور را بر عهده دارد.

کد خبر 4532379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha