۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد:

تولید و پخش ۳۳ هزار دقیقه برنامه طی دهه فجر در زنجان

تولید و پخش ۳۳ هزار دقیقه برنامه طی دهه فجر در زنجان

زنجان-مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید، تأمین و پخش بیش از ۳۳ هزار و ۱۰۰ دقیقه برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه‌فجر در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، سیدمحسن لطیفی با بیان اینکه دهه‌ فجر امسال شکوه و عظمت خاصی داشت؛ چرا که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را سپری کرده و وارد دهه پنجم از عمر بابرکت خود شده و حال و هوای خاصی به این ایام داده است، افزود: این مهم لزوم پرداخت مناسب و شایسته به این مناسبت را دو چندان کرد.

وی  با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه صدا و سیمای استان، پوشش گسترده راهپیمایی مردم ولایت‌مدار استان در روز ۲۲ بهمن بود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به نحو شایسته‌ای این پوشش صورت گرفت، ادامه داد: امسال برای پوشش گسترده حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، ۲۳۰ نفر از همکاران مرکز در قالب ۷۰ اکیپ تولیدی، فنی و پشتیبانی در نقاط مختلف زنجان و شهرستان‌های استان مستقر شدند. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: مستند زمستان سبز، دستاورد، بر مدار شتاب، سنگ و خاک، برکت، نمی‌ایستند ایستاده‌ایم، ره‌یافت سلامت، سید عشق، چهل سال افتخار، انقلاب نغمه‌لری، طلوع ۴۱، فجر انقلاب، واژه واژه انقلاب، چلچراغ و ... از جمله ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده توسط شبکه اشراق برای این ایام بود.

لطیفی با بیان اینکه یکی دیگر از ابتکارات سیما در سال‌جاری ایجاد ایستگاه برنامه کودک سیما در مسیر راهپیمایی بود که ایجاد غرفه و حضور عوامل این برنامه در بین مردم، باعث ایجاد شور و نشاط در میان کودکان حاضر در راهپیمایی شد، افزود: معاونت سیما در مجموع بیش از ۲۳ هزار و ۳۰۰ دقیقه برنامه برای پاس‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید، تأمین و پخش کرد که حاصل زحمات شبانه‌روزی همکاران سیما بود. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: معاونت صدای مرکز نیز ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله انقلاب حماسه‌سی، رادیو انقلاب، چلچراغ، دستاورد انقلاب، گفت‌وگوی ۵۷، فراسو، مسابقه چهل برگ و ... را برای این ایام تدارک دیده بود. همچنین در این ایام سایر برنامه‌های معمول رادیو استانی نیز زمان خود را به دهه‌فجر و چهل سالگی انقلاب اختصاص دادند. 

لطیفی با اشاره به اینکه رادیو استانی نیز در یوم‌الله ۲۲ بهمن ویژه‌برنامه «خیابان امام» را به صورت زنده تدارک دیده بود که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی زنجان را به صورت زنده پوشش داد، گفت: رادیو نمای زنجان نیز عملکرد خوبی داشت که پخش بیش از ۲۵۰ اسلاید بر روی برنامه‌های رادیو زنجان از جمله آن‌ها است. 

وی با بیان اینکه رادیو نیز همچون شبکه استانی سیما توانست به مدت ۸۴ دقیقه راهپیمایی شهرهای طارم، قیدار، صائین‌قلعه، ماه‌نشان، سلطانیه، ایجرود، ابهر، خرم‌دره و سه روستای گوزل‌دره، دیزج‌آباد و گیلانکشه را به صورت زنده پوشش دهد، تصریح کرد: در مجموع صدای استانی مرکز زنجان بیش از ۷۷۰۰ دقیقه برنامه با موضوع گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر تولید، تأمین و پخش کرد. 

کد خبر 4541079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha