۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:

۹۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در کاشان کشف شد

۹۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در کاشان کشف شد

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف و ضبط ۹۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سوداگران، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در تیررس نیروهای انتظامی قرار دارند و با آنها برخورد قاطعی صورت می گیرد تا ریشه این ماده خانمان سوز از جامعه ریشه کن شود.

سرهنگ علی پورکاوه در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اعلام کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی کنترل خودروهای ورودی به شهر کاشان به یک دستگاه کامیون به رانندگی منصور-م ۳۷ ساله مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با عکس العمل سریع این کامیون را متوقف کردند، افزود: این کامیون به مقصد تهران در حال حرکت بود که ماموران پس از متوقف کردن و بازرسی، از خودرو مذکور مقدار ۹۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه مواد مخدر یکی از عوامل اصلی سرطان است، ابراز داشت: اعتیاد  می تواند از یک نخ سیگار و یا استعمال قلیان  آغاز شود و بر همین اساس جوانان پاک طینت ما با رد پیشنهادات دوستان ناباب و ارتباط حداقلی با آنها از به دام افتادن در گرداب اعتیاد جلوگیری کنند.

کد خبر 4545425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha