۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۵

دادستان مرکز خراسان رضوی:

مدیران خراسان رضوی از اموال عمومی و اراضی دولتی حفاظت کنند

 مدیران خراسان رضوی از اموال عمومی و اراضی دولتی حفاظت کنند

مشهد- دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: حفاظت از اموال عمومی، اراضی دولتی و موقوفه وظیفه هر مدیر و دستگاهی در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی صادقی چهارشنبه ظهر در مراسم افتتاحیه و مانور مشترک دستگاه‌های عضو شورای حفظ حقوق بیت‌المال که در منطقه ۱۰ شهرداری مشهد برگزار شد اظهار کرد: هر مدیر و دستگاهی وظیفه دارد از اموال عمومی و اراضی دولتی و موقوفه حفاظت کند و هر جا اراضی املاک عمومی، دولتی و موقوفه یا حتی بسترهای رودخانه در هرزمانی تصرف شد نیازی به دستور قضائی نیست، باید رفع تصرف کنید و گزارش آن را ارسال کنید.

وی افزود: هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مختلف استان بخصوص مجموعه شهرداری مشهد برای رفع مشکلات مردم وجود دارد و ما هم در دستگاه قضا با تمام توان از دستگاه‌های مربوطه حمایت می‌کنیم تا خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم به نحو مطلوب انجام شود.

دادستان مشهد ادامه داد: باید از هماهنگی موجود در استان و شهر نهایت استفاده را ببریم و از همین جا دست تک تک اعضای نیروی اجرایی حفاظت از حقوق بیت‌المال را می‌بوسم چراکه سخت‌ترین قسمت کار به عهده این عزیزان است.

همچنین در این جلسه، سرپرست دادسرای زمین و شهرسازی مرکز خراسان رضوی نیز با اشاره به راه‌اندازی دادسرای ویژه زمین و مسکن گفت: کمیته حفاظت و صیانت از حقوق بیت‌المال نزدیک به یک سال است که راه‬ ‏اندازی شده و دبیرخانه آن نیز به عهده شهرداری مشهد است.

مهدی حقدادی ادامه داد: تاکنون ۱۸۰ مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در شهر شناسایی شده که ۱۵۳ مورد از آنها تخریب شده است و همچنین برای سال آینده برنامه ریزی شده است تا از تجهیزات به روزتری مثل پهپادها و بی‌سیم مرکزی استفاده شود تا حتی اجازه تعرض به یک وجب از اراضی به زمین‌خواران داده نشود.

کد خبر 4567311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha