۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۱۳

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد؛

پایتخت، به دور از هرگونه مشکل ترافیکی در روز طبیعت

پایتخت، به دور از هرگونه مشکل ترافیکی در روز طبیعت

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: اکنون هیچ مشکل ترافیکی در هیچ‌کدام از معابر شهر تهران نداریم و تمام عبور و مرورها کاملاً تحت کنترل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوم محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: ما از ابتدای صبح شاهد حضور خانواده‌ها و مردم در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها بودیم و خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل ترافیکی در هیچ‌کدام از معابر شهر تهران نداریم و تمام عبور و مرورها کاملاً تحت کنترل است.

رازقی افزود: در خصوص پارک وسایل نقلیه همشهریان توجه داشته باشند از محل‌های مجاز برای پارک خودرو استفاده کنند تا از بروز ترافیک جلوگیری شود و مورد دوم این‌که با توجه به این‌که در روز طبیعت به سر می‌بریم و تعداد زیادی از مردم قصد پیاده‌روی در پارک‌ها و سطح معابر را دارند، از تمامی شهروندان، مسافران و به ویژه کودکان درخواست داریم تا در هنگام تردد در عرض و طول معابر احتیاط لازم را داشته باشند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب در پایان اظهار داشت: از تمامی شهروندان و مسافران پایتخت درخواست می‌شود هنگامی که مراسم روز طبیعت آنها به پایان می‌رسد و قصد خروج از محل استقرار خود را دارند با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد بروز هیچ‌گونه حادثه و مشکل ترافیکی در عصرگاه روز سیزدهم فروردین‌ماه نباشیم.

کد خبر 4580543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha