۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۴۶

مسئول موکب خاتم الانبیا (ص) رفسنجان:

ارسال۵۵ میلیون تومان کمک برای سیل زدگان توسط رفسنجانی ها

ارسال۵۵ میلیون تومان کمک برای سیل زدگان توسط رفسنجانی ها

رفسنجان - مسئول موکب خاتم الانبیا (ص) رفسنجان گفت: با همیاری خادمان موکب، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۵۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان برای سیل‌زدگان استان گلستان جمع‌آوری و ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی میربابایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این موکب سه سال برای زائران پیاده امام حسین (ع) در اربعین در موارد مختلف خدمت‌رسانی می‌کند و امروز خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خادمان با همیاری و حس نوع دوستی اقدام به این عمل خداپسندانه کردند، افزود: طی دو روز با همیاری خادمان موکب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۵۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان برای سیل‌زدگان استان گلستان جمع‌آوری و ارسال شد.

وی با اشاره به اقلام ارسال شده، بیان کرد: ۳۵۰ کارتن پودر لباسشویی، ۲۰ کارتن شیرخشک، ۱۷۰ کنسرو ماهی، ۵۰ باکس آب معدنی، ۵۰۰ کیلو برنج، ۵۳۸ بسته ماکارونی، ۲۱۰ قوطی رب گوجه در مجموع به ارزش ۵۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است که این میزان کمک‌ها در دو روز جمع‌آوری شد.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) یادآور شد: همراه با این اقلام کمکی، ۱۰ نفر از خادمان این موکب به استان گلستان رفته‌اند و این کمک‌ها را به دست مردم این استان می‌رسانند.

میربابایی تصریح کرد: یکی از سیره‌های تربیتی ائمه اطهار (ع) احسان و بخشش به نیازمندان است و مردم استان گلستان نیازمند هستند و این نیاز مقطعی بوده امیدواریم نیازهای مردم این مناطق برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از خبرنگاران خانم رفسنجان نیز به مبلغ هشت میلیون ریال کمک نقدی به سیل زدگان داشتند که در قالب این موکب به منطقه گلستان ارسال کردند.

کد خبر 4582966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha