۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۰۰

شهردار کرج:

روز فرهنگی کرج در تقویم ملی ثبت می‌شود

روز فرهنگی کرج در تقویم ملی ثبت می‌شود

کرج - شهردار کرج از ثبت روز فرهنگی کرج در تقویم ملی خبر داد و گفت: بیست و یکم فروردین ماه روز فرهنگی کرج است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر کمالی عصر چهارشنبه در مراسم روز فرهنگی کرج که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار کرد: با تصویب شورای شهر کرج و همت شورای عالی استان‌ها امروز یعنی بیست و یکم فروردین ماه به نام روز فرهنگی کرج نامگذاری شد.

وی با تأکید بر اینکه این روز با جشنواره لاله‌ها متقارن شده است، گفت: این روز در تقویم ملی کشور نیز ثبت خواهد شد.

شهردار کرج بابیان اینکه اولین همایش روز فرهنگی کرج با ایام شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز و پاسدار مقارن شده است، گفت: ما امنیت و آرامش خود را مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان هستیم و این ایام را خجسته می‌داریم.

کمالی زاده با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره لاله‌ها که به برند سازی شهر کرج کمک می‌کند، گفت: خوش آوازگی برای شهرهای امروز مهم است بر این اساس می‌توانیم برای تبدیل کرج از شهر عبوری به مقصد مسافران تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: هدف این است که مسافران عبوری از البرز از داشته‌های فرهنگی شهر ما بهره‌مند شوند و در این راستا نمایش رویدادهای شهری مهم است.

شهردار کرج افزود: هدف و رویکرد مهم دیگر ما ارائه شهری مناسب برای شهروندان و هموطنانمان است و در این قالب با برگزاری رویدادهای مهم و معرفی کننده کرج باید بتوانیم زمینه درنگ، توقف و حضور مسافران در شهرمان را فراهم کنیم.

کد خبر 4587585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha