۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۵۳

نماینده رهبر انقلاب در مناطق سیل‌زده لرستان:

همیاری مردم و مسئولین می‌تواند به تسریع امداد رسانی کمک کند

همیاری مردم و مسئولین می‌تواند به تسریع امداد رسانی کمک کند

نماینده رهبر انقلاب در مناطق سیل‌زده لرستان گفت: با توجه به گستردگی حادثه، همدلی و همیاری مردم و مسئولین می‌تواند در تسریع روند بازگشت زندگی سیل‌زدگان به شرایط عادی بسیار موثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان وارد این استان شد.

وی هدف از این سفر را ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب و پیگیری ایشان درباره این حادثه عنوان کرد و گفت: برنامه‌ی ما در این سفر، بازدید از روند امدادرسانی و ارائه‌ی خدمات به سیل زدگان و همچنین ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان سیل‌زده است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به اینکه از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، عزم ملی برای رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه و اراده‌ای فراگیر برای رسیدگی فوری به حادثه‌دیدگان شکل گرفت، افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیز با حضور به موقع و مؤثر خود همواره در کنار سیل‌زدگان بوده و به ارائه خدمات امدادی می‌پردازند که قابل تقدیر و ستایش است.

وی فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی هموطنان را نیز مورد تقدیر قرار داد و افزود: با توجه به گستردگی حادثه و خسارات وارده به سیل‌زدگان، همدلی و همیاری مردم و مسئولین می‌تواند در تسریع روند بازگشت زندگی سیل‌زدگان به شرایط عادی بسیار مؤثر باشد.

نماینده رهبر انقلاب بلافاصله از فرودگاه خرم‌آباد عازم شهر پلدختر شد و به بررسی وضعیت شهر و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان پرداخت.

کد خبر 4588246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha