۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲

فرمانده سپاه بوشهر:

قرارگاه پشتیبانی سپاه استان بوشهر در شهر ویس خوزستان ایجاد شد

قرارگاه پشتیبانی سپاه استان بوشهر در شهر ویس خوزستان ایجاد شد

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: قرارگاه پشتیبانی سپاه استان بوشهر در شهر ویس شهرستان باوی استان خوزستان ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل در استان خوزستان، سپاه استان بوشهر با حضور در شهرها و روستاهای این استان به خدمات‌دهی پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر به عنوان معین شهرستان باوی خوزستان در زمینه رسیدگی به مردم تعیین شده است ادامه داد: شهرستان باوی با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شامل سه شهر و ۳۸ روستا است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت صدها نیرو در شهرستان باوی خاطرنشان کرد: در این شهرستان ماشین آلات سنگین و ادوات مهندسی سپاه در حال خدمات رسانی هستند.

توزیع غذای گرم

وی به توزیع غذای گرم اشاره کرد و افزود: یک آشپزخانه صحرایی در شهرستان سیل‌زده باوی مستقر شده که روزانه دو هزار پرس غذای گرم پخت و پس از بسته‌بندی با شناور به روستاهای در محاصره سیل انتقال داده می‌شود.

سردار رزمجو با اشاره به ساخت و مدیریت سیل‌بندها و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده در شهرستان باوی بیان کرد: یگان شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در نقاط مختلف رودخانه کارون مستقر شده است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه پشتیبانی سپاه استان بوشهر در شهر ویس تصریح کرد: مردم استان نیز کمک‌های بسیاری داشته‌اند و اکنون نیازهای مردم خوزستان شامل پمپ تخلیه آب، موکت، پتو و وسایل اولیه زندگی است.

کد خبر 4589469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha