۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱

استاندار یزد تاکید کرد:

‌ضرورت تقویت فعالیت‌ تشکل‌های مردمی در حوزه مبارزه با موادمخدر

‌ضرورت تقویت فعالیت‌ تشکل‌های مردمی در حوزه مبارزه با موادمخدر

یزد- استاندار یزد بر ضرورت تقویت برنامه‌های جامعه محور و فعالیت سازمان های مردم نهاد در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، با بیان اینکه لازم است کمیته‌های زیرمجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فعال‌تر از گذشته شود، اظهار داشت: شورای هماهنگی باید ترسیم کننده نقشه راه و تسهیل کننده روندها باشد و طرح‌ها و برنامه‌های فرعی باید در کمیته‌های شورا تصمیم گیری شده و نتایج آن برای تصویب نهایی به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه شود.

استاندار یزد ادامه داد: در این صورت می‌توانیم بر موضوعات اصلی و اساسی با اولویت پیشگیری و درمان تمرکز نمائیم و با فاصله گرفتن از یکسری فعالیت‌های نمایشی، در راستای تدوین برنامه‌های جامعه محور و تقویت فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در این حوزه گام بر داریم.

وی افزود: همچنین شایسته است در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، فرصتی برای ارائه نقطه نظرات علمی فعالان در این حوزه و طرح‌های دانشگاهی در رابطه با کاهش تقاضا و کنترل مواد مخدر در نظر گرفته شود.

طالبی با بیان اینکه در برخی از محلات استان اقدامات خوبی با مشارکت مردم در امر مبارزه با توزیع و تقاضای مواد مخدر و حوزه درمان اعتیاد انجام شده است، بر الگو قرار دادن این فعالیت‌ها برای سایر محلات تأکید کرد.

به گزارش مهر در این نشست نتایج اقدامات انجام شده در رابطه با مصوبات جلسات قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اعلام شد و دستگاه‌های عضو شورا فعالیت‌های خود در خصوص درمان، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان را گزارش دادند.

کد خبر 4593829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha