۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۰۱

از سوی فرمانداری خرمشهر؛

تمامی مراکز آموزشی خرمشهر تعطیل اعلام شد

تمامی مراکز آموزشی خرمشهر تعطیل اعلام شد

اهواز - بنا بر تصمیم فرمانداری خرمشهر فردا شنبه ۳۱ فروردین ماه تمامی مدارس، مهدهای کودک و مراکز آموزش عالی تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانداری خرمشهر، تعطیلی مدارس تمام مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و پیش دبستانی و نیز مراکز آموزش عالی خرمشهر و مینوشهر در روز شنبه را اعلام کرد.

هرچند علت این تعطیلی از سوی فرمانداری یا اداره آموزش و پرورش خرمشهر اعلام نشده است ولی در آبادان که در همسایگی خرمشهر قرار دارد این تعطیلی در پی اعلام وضعیت فوق العاده در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان در روز جمعه به مدت سه روز به دلیل احتمال سیلاب ناشی از بروز مد اکبر اعلام شده است.

به دلیل پیش بینی مد غیر طبیعی و بالا آمدن سطح آب رودخانه اروند رود، از امروز جمعه در شهرستان آبادان و خرمشهر وضعیت فوق العاده اعلام شد و از اهالی حاشیه رودخانه‌های اروند و بهمنشیر خواسته شده هوشیار باشند، زیرا احتمال وقوع مد اکبر وجود دارد.

کد خبر 4595170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رها IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
      0 0
      چند سال پیش قرار بود چند تا تونل و خط لوله انتقال آب از سد کرخه به سد زاینده رود احداث بشه تا در مواقع اضطراری مازاد آب سد کرخه رو به سمت مرکز کشور و سد زاینده رود انتقال بدهند که برخی افراد از جمله یکی از نمایندگان مردم خوزستان با تحریک مردم و جوسازی جلوی این طرح رو گرفتن و حالا در موقع اضطرار مجبور شدن آب سد کرخه رو باز کن به طرف روستا ها و خانه های مردم و این فاجعه درست شد