۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵

فردا در نمایشگاه کتاب تهران؛

مراسم رونمایی و جشن امضای «نفس» برگزار می‌شود

مراسم رونمایی و جشن امضای «نفس» برگزار می‌شود

مراسم رونمایی و جشن امضای رمان «نفس» نوشته بهزاد دانشگر فردا در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی و جشن امضای رمان «نفس» نوشته بهزاد دانشگر که اواخر سال گذشته توسط انتشارات تلاوت آرامش منتشر شد، فردا دوشنبه ۹ اردیبهشت در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

این رمان، زندگینامه‌ای عاشقانه را شامل می‌شود و شخصیت محوری آن دختری به نام لیلا است. لیلا نوجوان و در آستانه جوانی است که در خانواده‌ای سنتی رشد کرده و حالا در این سنین دچار تعارض و دوگانگی شده است. لیلا که در یک رابطه عاشقانه یک‌طرفه به دام افتاده، مرتب مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد و...

بهزاد دانشگر که پیش از این کتاب، آثاری چون «دختران آفتاب»، «ادواردو» و «پادشاهان پیاده» را به چاپ رسانده، «نفس» را براساس یک داستان واقعی و خاطرات شخصی حقیقی به نام لیلا. غ نوشته است. مؤلف کتاب، ضمن نوشتن داستان، به واقعیت‌هایی که در خاطرات قهرمان داستان ذکر شده‌اند، وفادار بوده است. قطع این کتاب هم جیبی و ظاهر آن شبیه گوشی تلفن همراه هوشمندی طراحی شده است.

رمان «نفس» برای نوجوانان و جوان نوشته شده و مخاطب اصلی‌اش افرادی از این دو گروه هستند که بین تقابل‌های سنت و مدرنیته گیر افتاده‌اند.

در برنامه رونمایی و جشن امضای این کتاب، وجیهه سامانی به‌عنوان منتقد حضور داشته و در کنار نویسنده اثر به بحث و گفتگو درباره این کتاب می‌پردازد.

برنامه مذکور فردا دوشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 4602682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha