۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹

رئیس اداره زیر ساخت های تجاری وزارت صمت:

قزوین پایلوت ثبت الکترونیک صدور حواله لاستیک خودرو های سنگین شد

قزوین پایلوت ثبت الکترونیک صدور حواله لاستیک خودرو های سنگین شد

قزوین- رئیس اداره زیر ساخت های تجاری وزارت صمت گفت: قزوین به عنوان پایلوت کشوری ثبت الکترونیکی صدور حواله لاستیک خودروهای سنگین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی کمیته راهبری الکترونیکی شدن فرآیند ثبت و صدور حواله عرضه لاستیک سنگین در استان قزوین ظهر چهارشنبه با حضور سید علی امامی "رئیس اداره زیر ساخت‌های تجاری وزارت صمت، کبیری معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت و کارشناسان سازمان توسعه تجارت ایران، رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه لاستیک در محل سالن جلسات سازمان صمت استان قزوین برگزار شد.

سید علی امامی رئیس اداره زیر ساخت‌های تجاری وزارت صمت در این جلسه گفت: سامانه طراحی شده از زمان فرآیند ثبت سفارش کالا، واردات کالا به کشور، انتقال از بنادر و گمرک به واحدهای صنفی و توزیع برای مصرف کننده نهایی در این سامانه ثبت می‌شود.

وی افزود: واحدهای صنفی و توزیع کننده لاستیک در صورت عدم ثبت در هر یک از فرآیند این سامانه توسط بازرسان سازمان صمت بررسی و با محرز شدن تخلف به عنوان احتکار و عرضه خارج از شبکه به تغییرات حکومتی معرفی می‌شود.

علی اکبر کبیری معاون بازرگانی و توسعه تجارت قزوین نیز در ادامه این جلسه گفت: با توجه به تخصیص نرخ ارز ۴,۲۰۰ تومان توسط دولت برای واردات لاستیک و در جهت شفافیت سازی و رسمیت بخشیدن به فرایند واردات و عرضه لاستیک، قزوین به عنوان پایلوت کشوری الکترونیکی شدن ثبت و صدور حواله لاستیک سنگین انتخاب شد.

کد خبر 4605580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha