۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۰۰

معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح:

آموزش‌ نیروهای مسلح باید با توجه به تهدیدها باشد

آموزش‌ نیروهای مسلح باید با توجه به تهدیدها باشد

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ما همواره با وضعیت و تهدیدات جدیدی مواجهه هستند، بنابراین باید با توجه به این وضعیت آموزش ببینند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ محمدحسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سراسری تربیت و آموزش ارتش، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که استاد باید برای دانشجو وقت بگذارد، گفت: همه اساتید باید تربیت را مقدم بر آموزش بدانند و یکی از سیاست‌های ما در نیروهای مسلح، تربیت است.

وی ادامه داد: یک سوم دوران خدمت سربازان در نیروهای مسلح به آموزش انفرادی اختصاص دارد، بنابراین باید کارکنان ما به دانش و تخصص روز مسلح باشند.

امیر باقری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما همواره با وضعیت و تهدیدهای جدیدی مواجه می‌شوند و نیروهای ما باید با توجه به این وضعیت آموزش ببینند.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آموزش انفرادی همزمان با انتقال دانش، باید تربیت نظامی و فرهنگ نظامی را انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم کارکنان و دانشجویان ما به‌روز باشند باید مراکز آموزشی و دانشگاه‌های ما یک‎قدم جلوتر باشند، افزود: برای رسیدن به این مهم باید موضوعات را تحلیل کرده و آینده را رصد کنیم.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که جنگ‌های امروز نیازمند تخصص است، گفت: آموزش برای امروز نیست بلکه برای آینده آموزش می‌دهیم.

کد خبر 4606728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha