۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۰۷

رئیس صندوق کارآفرین امید استان قزوین:

بهبود یافتگان از چنگال اعتیاد تسهیلات اشتغال می‌گیرند

بهبود یافتگان از چنگال اعتیاد تسهیلات اشتغال می‌گیرند

قزوین- رئیس صندوق کارآفرین امید استان قزوین گفت:برای اشتغال بهبود یافتگان از دام اعتیاد ومددجویان بهزیستی، کمیته امداد وبنیاد شهید ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به متقاضیان پرداخت می‌شود.

حسین تیموری در حاشیه جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر استان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از دام اعتیاد اظهار داشت: تفاهم نامه ملی صندوق کار آفرین امید کشور با ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شده و بر این اساس مقرر شده کسانی که تحت پوشش بهزیستی در کمپ‌ها بهبود یافته هستند و متقاضی ایجاد کارگاه به صورت فردی و گروهی هستند می‌توانند از تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

وی افزود: در سال گذشته در همین راستا تعداد هشت نفر از بهبود یافتگان در استان به صندوق معرفی شدند و پرونده آنها بررسی شد

تیموری اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات به بهبود یافتگان استان قزوین پرداخت شد و با این اعتبار برای ۱۸ نفر شغل پایدار ایجاد شد.

رئیس صندوق کارآفرین امید استان قزوین یادآور شد: در جلسه‌ای در استانداری مقرر شد از محل اعتبارات صندوق برای سال جاری نیز تسهیلات اشتغال پرداخت شود که این کار در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین در اواخر سال گذشته سه دستگاه اجرایی شامل کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و بنیاد شهید به وام گیرندگان صندوق اضافه شدند و امسال سهم پیش بینی شده برای تسهیلات اشتغالزایی بهبود یافتگان و مددجویان بنیادشهید، بهزیستی و کمیته امداد از محل صندوق ۱۴ میلیارد تومان است.

تیموری گفت: پس از بررسی تقاضا و پرونده افراد متقاضی پس از ثبت نام در سامانه می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند و برای خود، اشتغال ایجاد کنند.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم می‌تواند در کنار سه دستگاه تعیین شده افراد واجد شرایط را برای دریافت وام اشتغال و کارفرمایی به صندوق کارآفرین امید معرفی کند و ما در کمترین زمان پرونده‌ها را بررسی و وام را پرداخت می‌کنیم.

کد خبر 4610229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha