۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۰۹

امیر خجسته:

اجرای کریدور مواصلاتی قهاوند اقتصاد این منطقه را متحول خواهد کرد

 اجرای کریدور مواصلاتی قهاوند اقتصاد این منطقه را متحول خواهد کرد

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ابلاغ بودجه‌های مصوب راه مرادبلاغی و کوریجان خبر داد و گفت: اجرای کریدور مواصلاتی قهاوند اقتصاد این منطقه را متحول خواهد کرد.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نتایج جلسه با معاونین وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در این نشست پیگیری‌های ابلاغ بودجه‌های مصوب راه مرادبلاغی و کوریجان به سمت قهاوند انجام شد.

خجسته در خصوص تصمیمات این جلسه با اشاره به اینکه قهاوند در چهار راه مواصلاتی بین استان مرکزی، استان تهران و جنوب استان همدان و کشور واقع شده و چند سال است اصلاح راه‌های مواصلاتی آن و تأمین اعتبار برای پروژه راه مرادبلاغی به قهاوند، قهاوند به کوریجان و روکش آسفالت قهاوند به کمیجان در حال پیگری است، گفت: در بودجه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در مجلس مصوب شده اما پیگیری تخصیص و انجام پروژه باید مداوم باشد تا مانند هزاران پروژه ردیف دار کشور در حد حرف باقی نماند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا تمامی دستورات لازم در خصوص تخصیص اعتبارات لازم در این جلسه صورت گرفت و مقرر شد به زودی این پروژه اجرایی شود.

امیر خجسته با اشاره به اینکه اجرای پروژه روکش آسفالت راه قهاوند به کوریجان با تخصیص ۶ میلیارد تومان در مراحل پایانی اداری است و باید به زودی شروع شود، گفت: کریدوری که از سمت قهاوند به سمت تهران باز خواهد شد اقتصاد منطقه را متحول خواهد کرد و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

کد خبر 4610390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha