۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱

فرماندار دشتی:

اجرای ۲۷۰ طرح اقتصادی در دشتی/ وضعیت آب بادوله بهبود می‌یابد

اجرای ۲۷۰ طرح اقتصادی در دشتی/ وضعیت آب بادوله بهبود می‌یابد

بوشهر - فرماندار دشتی از بهبود وضعیت آب شهر بادوله خبر داد و گفت: عملیات اجرایی دو حفر چاه در بادوله با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است.‌

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی از اجرای ۱۵۰ برنامه نشاط اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر این شهرستان دارای ۲۱ سمن است که شش سمن در سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی افزود: با عنایت ویژه استاندار بوشهر در مرحله اول ۳۱ واحد مسکونی سهمیه این شهرستان برای مددجویان کمیته امداد بوده که تاکنون ۲۹ واحد آن تکمیل و آماده بهره برداری است.

نادری بیان کرد: در حوزه ورزش نیز استادیوم شماره دو خورموج، جایگاه ویژه ورزشکاران، خوابگاه ورزشکاران، سالن ورزشی باغان در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در سال گذشته شش خانه بهداشت و درمانگاه تخصصی بیمارستان زینبیه خورموج افتتاح شد.

نادری با بیان اینکه ۳۷۰ میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز مساجد اختصاص داده شده است، گفت: نگار خانه خورموج و پلاتو کاکی آماده بهره برداری است.

فرماندار دشتی از افزایش سهمیه آب شهر بادوله خبر داد و اضافه کرد: عملیات اجرایی دو چاه جدید با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز و یک چاه نیز با اعتبار دو میلیارد ریال لایروبی می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۷۰ طرح اقتصادی در سطح شهرستان در دست اجرا است که برخی از آنها افتتاح و بخشی نیز در امسال تکمیل می‌شود.

نادری اضافه کرد: در حوزه انرژی پاک نیز ۷۰ درصد ظرفیت انرژی خورشیدی استان در این شهرستان است.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه روند مجوزها توسط دستگاه‌های اجرایی استان طولانی است، افزود: قول استاندار بوشهر در خصوص پل کاکی شیخیان تحقق یافت.

وی همچنین از ادارات خواست پروژه‌های هفته دولت در سطح شهرستان اعلام کنند.

کد خبر 4612004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha