۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:

برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در ۴ نقطه شهری نهاوند

برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در ۴ نقطه شهری نهاوند

نهاوند- رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در ۴ نقطه شهری این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام موسی محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز قدس روز همبستگی ملت مظلوم جهان علیه ظلم و استکبار دشمنان بشریت است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه قدس مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است، گفت: امروز آمریکای جنایت کار و رژیم کودک کش صهیونیت سال هاست حق زندگی، آسایش و آرامش را از مظلوم فلسطین صلب کرده اما هیچیک از سازمان‌های حامی حقوق بشر این جنایات را نمی‌بینند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند تاکید کرد: آرمان ما رهایی قدس شریف از چنگال ظالمان است و تا تحقق این مهم دست از حمایت و همراهی مردم مظلوم فلسطین برنخواهیم داشت.

وی افزود: امسال نیز همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه رمضان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم روزه دار نهاوند در ۴ نقطه شهری این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محبی ادامه داد: مراسم روز جهانی قدس امسال از ساعت ۱۱ در شهر نهاوند و همزمان در شهرهای گیان، برزول و فیروزان برگزار می‌شود.

وی سخنرانان مراسم راهپیمایی امسال در شهرستان نهاوند را سردار مهدی صدیق به عنوان سخنران اصلی مراسم روز قدس در نهاوند عنوان کرد و گفت: در مراسم راهپیمایی که از ساعت ۱۱ از مقابل مسجد جوانان شهر نهاوند آغاز می‌شود؛ سردار مهدی صدیق از فرماندهان دوران دفاع مقدس و بازرس قرارگاه امام حسین (ع) در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند، گفت: حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع مردم شهر فیروزان سخنرانی خواهد کرد.

وی مراد ناصری فرماندار شهرستان نهاوند را سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر گیان معرفی کرد.

کد خبر 4629304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha