۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۳۳

وعده افتتاح تا قبل از فصل زمستان؛

وزیر راه و شهرسازی از بزرگراه «سراب- بستان‌آباد» بازدید کرد

وزیر راه و شهرسازی از بزرگراه «سراب- بستان‌آباد» بازدید کرد

تبریز- وزیر راه و شهرسازی از بزرگراه «سراب - بستان‌آباد» بازدید و دستور تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی، شامگاه دیروز چهارشنبه از پروژه بزرگراه «سراب - بستان‌آباد» بازدید کرد.

در جریان این سفر ۷ کیلومتر از بزرگراه «سراب - بستان‌آباد» به بهره‌برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی در این خصوص گفت: ۱۵ کیلومتر دیگر این پروژه قبل از فرارسیدن فصل زمستان زیرسازی و آسفالت ریزی می شود.

گفتنی است این پروژه در سه قطعه در حال اجرا است که طول قطعه یک ۲۷ کیلومتر بوده که زیر بار ترافیک رفته، قطعه دو به طول ۲۵ کیلومتر بوده که هفت کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته و قطعه سه به طول ۲۵ کیلومتر بوده که ۱۲ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته است.

وی در جمع خبرنگاران همچنین با اشاره به اینکه دستورلازم برای تکمیل مسکن مهر سراب صادر شد، گفت: اختیارات لازم در زمینه مسکن به استان‌ها داده شده و شورای مسکن استان‌ها اکنون پس از چند سال وقفه، با ریاست استاندار و با حضور قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر تشکیل جلسه می‌دهد.

اسلامی اظهار داشت: قطعاً اگر پروژه مسکن مهری نیمه کاره مانده و علت آن نیز مشکلات حقوقی نباشد، برای پیشبرد آن چاره‌ای می اندیشیم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه‌آهن تبریز- میانه نیز گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم کشور است و با توجه به اهمیتی که دولت برای توسعه ریلی قائل است، این محور جزو یکی از ۵ محور اولویت‌دار در کشور انتخاب شده است.

اسلامی گفت: هزینه‌های اصلی این پروژه انجام شده و مسیر میانه تا بستان‌آباد در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و بقیه مسیر تا تبریز نیز به سرعت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ مانعی برای اجرای این پروژه وجود ندارد، افزود: یکی از مشکلات این پروژه، معارض‌هایی است که در مسیر وجود دارد و با توجه به اینکه عموم مردم از این پروژه سود می‌برند، از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم که به‌موقع این مسائل را مدیریت کنند تا پیشرفت پروژه با کندی مواجه نشود.

اسلامی امروز نیز از پروژه های بزرگراه مرند- جلفا، آزادراه تبریز- مرند- بازرگان، آزادراه تبریز- ارومیه و بزرگراه تبریز- سهند بازدید می کند.

کد خبر 4639620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha