۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷

دادستان سابق مرکز استان سمنان تاکید کرد:

تلاش دستگاه قضا برای رفع مشکلات صنعت‌گران استان سمنان

تلاش دستگاه قضا برای رفع مشکلات صنعت‌گران استان سمنان

سمنان - دادستان مرکز استان فارس و دادستان سابق سمنان گفت: در سال‌های گذشته و با محور قرار گرفتن اقتصاد در شعار سال، رفع مشکلات صنعت‌گران، تلاش دستگاه قضایی در سطح استان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع خود و معارفه دادستان جدید مرکز استان سمنان به میزبانی دادگستری سمنان ضمن بیان اینکه در سال‌های اخیر که تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد سبب نامگذاری سال‌ها به نام رونق تولید و اقتصاد مقاومتی شده، مجموعه دستگاه قضائی استان با تشکیل جلسات مستمر و کارآمد، تلاش داشت تا با همکاری مسئولان استان مشکلات مختلف تولید کنندگان و صنعتگران را برطرف کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی همچنین در سنوات اخیر در شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت حضور فعال داشته و مشکلات صنعتگران را پیگیری کرده است.

رتبه برتر سمنان در ابلاغ الکترونیکی

دادستان کنونی شیراز بیان کرد: مردمی بودن، تکریم ارباب رجوع و جلب اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضا از برنامه‌های دادستانی مرکز استان سمنان بوده است و از سوی دیگر باید با حمایت رئیس دادگستری مرکز، هر سال جلسات با دادسراهای سطح استان برگزار و رویه واحدی اتخاذ شود.

آسیابی با بیان اینکه دادستان حافظ حقوق عمومی است، گفت: با برخورد قاطع و حمایت از ضابطان قضائی، خوشبختانه هیچ گونه دغدغه امنیتی در سطح استان سمنان نداریم و لذا از این حیث زبانزد کل کشور است.

وی همچنین بیان کرد: استان سمنان از حیث ابلاغ الکترونیکی نیز رتبه اول کشور را دارا است و در بحث ارتقا سلامت اداری، دادستانی مرکز استان ضمن برخورد قاطع با مفسدان، حمایت قاطع خود را از مدیران سالم و شجاع نشان داد.

کد خبر 4639802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha