۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۳۰

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت تجمیع مدارسی کانکسی به منظور حمایت از محصلان نقاط محروم

ضرورت تجمیع مدارسی کانکسی به منظور حمایت از محصلان نقاط محروم

اراک-نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت، بر ضرورت تجمیع مدارسی کانکسی و ایجاد فضاهای مناسب به منظور تحصیل دانش آموزان نقاط محروم با کمک خیران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز پنج شنبه در مراسم بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی در اراک اظهار داشت: با تجمیع مدارس کانکسی و با ساخت و تجهیز مدارس فضای امن و مناسبی برای تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم ایجاد می شود.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت ادامه داد: در مدارس استان مرکزی کاستی های فراوانی وجود دارد که رفع آن با توجه به کمبود منابع اعتباری در کشور از عهده دولت خارج بوده و استفاده از مشارکت مردمی و خیرین در این حوزه بسیار احساس می شود.

کریمی بیان کرد: تجربه نشان داده انجام هر فعالیتی توسط خیرین با سرعت و پیشرفت مطلوب همراه است.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت افزود: بسیاری از انجمن های خیرین مانند بهداشت و درمان، ورزشی، فرهنگی و … از انجمن های خیرین مدرسه ساز الگو برداری شده است.

به گزارش مهر، سید مهدی مقدسی، دیگر نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان نیز در این مراسم اظهار کرد: واقعیت امر این است که هر اندازه به موضوع مدرسه سازی پرداخته شود، باز هم کم است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه اقدامات خوبی توسط خیرین در حوزه تجهیز و نوسازی مدارس صورت گرفته است اما، همچنان با کمبودهایی مواجه هستیم.

مقدسی اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز بنا به علاقه و اشتیاق خود مسیر بسیار درستی را انتخاب کرده اند و به توفیقات این عمل نیک در دنیا و آخرت دست پیدا می کنند.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت افزود: اثر گذاری عمل نیک خیرین مدرسه ساز را می توان در مدارس با پرورش دانش آموزان مستعد و نخبه مشاهده کرد.

کد خبر 4640087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha