۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

۱۲۵ میلیارد تومان به مناطق آسیب دیده استان سمنان اختصاص یافت

۱۲۵ میلیارد تومان به مناطق آسیب دیده استان سمنان اختصاص یافت

سمنان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان درباره آخرین تلاش‌ها برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل، بارش و رانش زمین در استان گفت: ۱۲۵میلیارد تومان به این مناطق اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری صبح پنج شنبه در کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به آخرین تلاش‌ها برای بهسازی معابر و مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی در سال ۹۸، توضیح داد: تاکنون مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبارات به مناطق آسیب دیده استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: این اعتبارات در قالب کمک‌های بلاعوض، تسهیلات، هزینه‌ای و تملک به استان سمنان اختصاص داده شده و در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است.

معاون استاندار سمنان گفت: امروز مدیران دستگاه‌های ذی ربط اجرایی و دولتی و… می‌بایست تلاش کنند تا کمک‌هایی که دولت در اختیار استان برای کمک به مردم قرار داده به صورت صحیح و بر اساس شاخص‌ها و اولویت‌ها مدیریت و توزیع شود.

فخری با بیان اینکه امروز می‌بایست دقت شود تا در ارزیابی خسارت‌ها، ارقام‌خلاف واقع درج نشود، ابراز کرد: مدیران استان تمام تلاش خود را برای تخصیص و جذب اعتبارات در این حوزه و برطرف کردن مشکلات و جبران خسارات مردم به کار گیرند.

وی در خاتمه خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های دولتی و خدماتی به موضوع بهسازی مناطق آسیب دیده استان از بلایای طبیعی شد و گفت: تلاش و پیگیری خواهیم کرد تا مردم بتوانند از این اعتبارات به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

کد خبر 4663888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha