۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷

فرماندار دماوند:

مرکز پسماند شرق استان تهران ظرفیت پردازش ۲۵۰ تن زباله دارد

مرکز پسماند شرق استان تهران ظرفیت پردازش ۲۵۰ تن زباله دارد

دماوند- فرماندار دماوند گفت: مرکز پسماند شرق استان تهران ظرفیت پردازش ۲۵۰ تن زباله دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید فرمانداران و شهرداران ۷ شهر شهرستان‌های دماوند و پردیس در منطقه گندک از مرکز مدیریت پسماند شرق استان تهران در دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازدید اقدامات انجام شده در راستای مدیریت پسماند شرق استان تهران در منطقه گندک دماوند موردارزیابی و بررسی قرار گرفت.

صفری بیان داشت: خوشبختانه شرکت پسماند در این منطقه با ساماندهی و جان پناه برای حیوانات و سگ‌های بلاصاحب را انجام داده و این بخش ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای انجام و تکمیل آن امیدواریم که بتوانیم با ایجاد مرکز نگهداری سگ‌های بی پناه در سطح شهرستان‌ها آنها را جمع آوری کنیم که مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نکنند.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته توسط شرکت پسماند شرق استان تهران در این منطقه، سایت پردازش و سورتینگ با قابلیت تفکیک و دسته بندی زباله‌ها ایجاد شده است گفت: با این اقدام هم از لحاظ بهداشتی و هم نگهداری باقیمانده زباله‌ها ساماندهی شده است.

فرماندار دماوند بیان داشت: مرکز پسماند شرق استان تهران دارای ظرفیت ۲۵۰ تنی پردازش زباله را دارد همچنین در تلاش هستیم زباله‌های سطح شهرستان را از مبدا به صورت فنی و بهداشتی جمع آوری کنیم.

کد خبر 4675537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha