۵ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۵

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

گناوه به جایگاه واقعی خود برسد/ لزوم تقویت خلاقیت و نوآوری

گناوه به جایگاه واقعی خود برسد/ لزوم تقویت خلاقیت و نوآوری

گناوه-نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:از مهمترین مولفه ها و شاخصه های یک شهردار خوب آگاهی، توانمندی، هوشمندی و خلاقیت و نوآوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر شنبه در مراسم معارفه شهردار جدید گناوه اظهار داشت: انتخاب شهردار از دغدغه‌های مردم و فعالان اجتماعی شهر گناوه بود که امروز این امر محقق شد و انتظار می‌رود با وجود خلاقیت‌هایی که در شهردار جدید وجود دارد گناوه ای متفاوت‌تر از قبل را شاهد باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از شهردار پیشین و سرپرست شهرداری گناوه افزود: از مهمترین مؤلفه‌ها و شاخصه‌های یک شهردار خوب آگاهی، توانمندی، هوشمندی و خلاقیت و نوآوری است.

وی با تاکید بر خلاقیت و نوآوری شهردار ادامه داد: بر خلاف تصور عده‌ای که شهرداری را صرفاً یک نهاد خدماتی و عمران شهری می‌دانند فرآیندها و تعاملات اجتماعی کل شهر به عهده شهرداری است و مدیریت شهری و شهردار یک مدیریت متفاوت و چندبعدی است.

خدری گفت: شهردار باید با مبانی اعتقادی، ایدئولوژی اداری، مؤلفه‌های اقتصادی و با فرهنگ آشنایی و مقوله‌ها و مؤلفه‌های فرهنگی آشنایی و تسلط کامل داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری بسیاری از بودجه‌ها و درآمدها را مستقیم از طریق مردم و دولت دریافت می‌کند لذا تسلط کامل به شاخصه‌های اقتصادی یکی از خصوصیات بارز شهردار است که باید از آن بهره مند باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های استاندار و معاون عمرانی و اهتمام و توجه فرماندار گناوه به مبلمان شهری و عمران و آبادانی شهر و اختصاص اعتبار در کمیته برنامه ریزی، از شهردار جدید گناوه انتظار این است که برای ارتقا و توسعه این شهر تلاش کند و شهر گناوه را به جایگاهی که شایسته آن است برساند.

کد خبر 4677723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha