۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵

بعد از انعکاس گزارش مهر؛

راهدارخانه گردنه قینر احداث می شود

راهدارخانه گردنه قینر احداث می شود

مرند - بخشدار مرکزی شهرستان مرند از احداث راهدارخانه گردنه قینر – طرزم در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیک نفس بخشدار مرکزی مرند امروز به همراه رئیس راهداری شهرستان، با حضور در روستای النجق، قینر از مسیرهای ارتباطی این منطقه  بازدید کرده و اهم مشکلات موجود این مسیر از جمله راهداری  گردنه قینر - طرزم ، تابلو های راهنمایی، لگه گیری جاده تا ۱۰ کیلومتری  روستای طرزم را مورد بررسی قرار دادند.

بخشدار مرکزی مرند گفت: لگه گیری  گردنه قینر در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید در کنار آن سعی می کنیم محل احداث راهداری گردنه قینر را نهایی  کنیم تا این خواسته مردم هر چه سریعتر عملیاتی شود.

نیک نفس خاطرنشان کرد: تنها به ساخت سوله به عنوان راهداری در این مسیر بسنده نخواهیم کرد بلکه سعی داریم بخشی از خدمات رفاهی از جمله امداد جاده ای هلال احمر، مرکز اقامتی بین راهی، جایگاه سوخت و...  را در این منطقه برای ارائه خدمت به هم استانی ها مهیا کنیم.

 گفتنی است که ۳ محل براساس اولویت بندی صورت گرفته برای احداث راهداری انتخاب شده که در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه راهداری در یکی از این محل ها خواهیم بود.

لازم به ذکر است، دی ماه سال گذشته گزارشی با عنوان «خطرناک ترین گردنه برف گیر کشور راهدارخانه ندارد» توسط خبرگزاری مهر منتشر شد و امروز پس از گذشت ۸ ماه، خبرهای خوبی از احداث این راهدارخانه به گوش می رسد.

کد خبر 4683446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha